Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tester negativt på dette å kjenner jeg ble litt skuffet. Sko ønske jeg hadde hatt dette før jeg ble gravid så jeg kunne senket skuldrene litt. Nå er jeg enda mer var rundt dyrene mine. Noen som tenker på dette? Hvor mye hensyn tar du?![]()
Vet ikke hvor gammel du er men om du ikke har hatt det til nå er det nok liten sjanse for at du får det frem til sommeren om du husker å vaske hendene dine![]()

Varmebehandlet mat er ikke noe problem. Det er viktig å vaske salat/frukt/grønnsaker godt før du spiser det dersom det ikke varmebehandles. Så lenge maten er varmebehandlet/gjennomstekt er det meste trygt. Du kan spise bløtkokt egg med god samvittighet, men biffen må være godt stektJeg er 31Håper på det
Men mener å ha lest at det kan finnes i uvasket mat og div?
Hvordan er det feks med bløtkokt egg og skinke? Hærlighet, jeg er så uviten at jeg blir flau![]()
Tokso-what now? En bakterie man finner i tarmen til katten som også finnes i mat?
Håper virkelig det bare er gravidhjernen som tuller her nå, for jeg sitter og bare 'hææææææ' ??!
Skal sjekke det ut, takkhttps://helsenorge.no/gravid/toksoplasmose
Her står det littIkke greit med alt man skal holde styr på
![]()
Det er en type parasitt. Er derfor man må varmebehandle mat som fårepølse og være nøye ned hygiene mår man har katt.Skal sjekke det ut, takk![]()
Har man fått det,så har man det etter som jeg har forstått. Da er det ikke farlig visstnok. Ja det er samme parasitten det kan være i rått kjøtt og i katteavføringHvis man har hatt det tidligere da? Da kan vi ikke få det igjen? Har dette noe med spekemat ågjøre? Herregud...føler meg helt grønn
Har man fått det,så har man det etter som jeg har forstått. Da er det ikke farlig visstnok. Ja det er samme parasitten det kan være i rått kjøtt og i katteavføring![]()
Jeg mener jeg har lest det,men tær ikke satse penger på detSå siden jeg har hatt det så er det helt greit å spise eks spekemat? Så merkelig at jeg ikke har hørt noe om dette før...burde ikke jordmor opplyse om dette? Spesielt til en spekemat-elsker...?
Jeg mener jeg har lest det,men tær ikke satse penger på det![]()
Hvis man har hatt det tidligere da? Da kan vi ikke få det igjen? Har dette noe med spekemat ågjøre? Herregud...føler meg helt grønn