Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vet litt mer til neste gang, så når jeg tar neste lag skal jeg beregne nok tid til pauser ;-)Du har vært flink. Men viktig å huske på å ta noen pauser. Hvil ut nå og ha riktig god bedring
Er ikke å gå det beste å gjøre for å holde bekkenløsning i sjakk? Jeg prøver å gå tur hver dag for å unngå bekkenløsning jeg. Er det helt på jordet eller? Grøsser av tanken på den grusommebekkenløsningen sist svangerskap.. :SJeg har dog ikke pusset noen mur, men har gått masse i dag og kjenner at det var ikke så lurt.
Ser ut som en gammel krok når jeg skal reise meg og begynne å bevege meg. haha
Er ikke å gå det beste å gjøre for å holde bekkenløsning i sjakk? Jeg prøver å gå tur hver dag for å unngå bekkenløsning jeg. Er det helt på jordet eller? Grøsser av tanken på den grusommebekkenløsningen sist svangerskap.. :S
Okei da! Da forstår jeg Da fortsetter jeg å holde meg i aktivitet Jeg merker at det er om morgenen det er værst her, tror det er for jeg har ligget i ro så lenge da ..Jeg tror ikke man kan forhindre bekkenløsning, men det er lurt å bevege seg om en kan.
Men jeg har vandret gatelangs i byen i 3-4 timer. Med tanke på at jeg har vært dårlig i mer eller mindre 8-10 uker så tålte jeg nok ikke det
Det er det beste. Pleier å gå minst 4 turer på 20 min hver dag. Men går man for lenge blir det bare vondt. Ofte men lite, akkurat som med mat har jeg erfart ;-)Er ikke å gå det beste å gjøre for å holde bekkenløsning i sjakk? Jeg prøver å gå tur hver dag for å unngå bekkenløsning jeg. Er det helt på jordet eller? Grøsser av tanken på den grusommebekkenløsningen sist svangerskap.. :S