Tokk i litt for mye

Kizy

Elsker forumet
Desemberskattene 2014
Smurte fiberpuss på grunnmuren i dag. 2 timer med å stå bøyd og smøre på. Merker plutselig bekkenløsning bedre.

Sent from my Nexus 5 using BV Forum mobile app

Jeg har dog ikke pusset noen mur, men har gått masse i dag og kjenner at det var ikke så lurt.

Ser ut som en gammel krok når jeg skal reise meg og begynne å bevege meg. haha

Jeg har dog ikke pusset noen mur, men har gått masse i dag og kjenner at det var ikke så lurt.

Ser ut som en gammel krok når jeg skal reise meg og begynne å bevege meg. haha
Er ikke å gå det beste å gjøre for å holde bekkenløsning i sjakk? Jeg prøver å gå tur hver dag for å unngå bekkenløsning jeg. Er det helt på jordet eller? Grøsser av tanken på den grusommebekkenløsningen sist svangerskap.. :S

Er ikke å gå det beste å gjøre for å holde bekkenløsning i sjakk? Jeg prøver å gå tur hver dag for å unngå bekkenløsning jeg. Er det helt på jordet eller? Grøsser av tanken på den grusommebekkenløsningen sist svangerskap.. :S

Jeg tror ikke man kan forhindre bekkenløsning, men det er lurt å bevege seg om en kan.
Men jeg har vandret gatelangs i byen i 3-4 timer. Med tanke på at jeg har vært dårlig i mer eller mindre 8-10 uker så tålte jeg nok ikke det :p

Jeg tror ikke man kan forhindre bekkenløsning, men det er lurt å bevege seg om en kan.
Men jeg har vandret gatelangs i byen i 3-4 timer. Med tanke på at jeg har vært dårlig i mer eller mindre 8-10 uker så tålte jeg nok ikke det :p
Okei da! Da forstår jeg :) Da fortsetter jeg å holde meg i aktivitet;) Jeg merker at det er om morgenen det er værst her, tror det er for jeg har ligget i ro så lenge da ..

Det er det beste. Pleier å gå minst 4 turer på 20 min hver dag. Men går man for lenge blir det bare vondt. Ofte men lite, akkurat som med mat har jeg erfart ;-)

Sent from my Nexus 5 using BV Forum mobile app

Back
Topp