tok ultralyd på meg selv!

Jetten

Flørter med forumet
det var helt utrolig. jeg jobber på sykehuset og vi har et ultralydapparat stående på avdelingen. jobbet 17. mai og vi hadde lite å gjøre :-) så da gjorde jeg et forsøk på å finne baby. og der tittet hun frem! klart og tydelig. danset rundt <3 jeg sier hun for jeg er sikker på det er jente. det så veldig sånn ut og. det blir absolut ingen vane det der,. men utrolig gøy!>

Så moro! Alltid kos å se de små nurkene :-)

Hihi :) Jeg hadde sikkert ikke greid å motstå fristelsen jeg heller... :-) Koselig da!!

Åååh, så gøy!!! Hehe må jo ha noen fordeler med å arbeide på sykehus :)

Så moro!

ja det var en rar opplevelse. jeg tok proben lett inntil magen for moro skyld. og der var babyen. blitt så stor. da måtte jeg se litt mer. prøve å se kjønnet. det var ikke lett, men det var to hvite prikker der. ingen guttetiss. blir spennende å se om jeg har rett den 12. juni. stakkar lille kroppen. :-) fikk nesten litt dårlig samvittighet for at jeg smugtittet. vet ikke hvorfor. :-)

Hvordan kan man se at det er jente så tidlig?:) Var på ul da jeg var 12+5 og han sa det mest sannsynlig blir ei frøken.

annemette skrev:
Hvordan kan man se at det er jente så tidlig?:) Var på ul da jeg var 12+5 og han sa det mest sannsynlig blir ei frøken.

Jeg er absolut ingen ekspert, men kjente igjen de samme tegningene jeg så sist da vi fikk vite at vi ventet jente. De snakker om to hvite streker/prikker. Eller en såkalt mokkabønne. He he. Med hakk i. Vet ikke jeg altså. Men jeg så to tydelige streker. Ingen guttetiss hvertfall. :)

Haha, så kult!! :D 

Det har jeg og lyst til! :P hehe =) Er såå spent på kjønnet at jeg...... ja... Blir sprø! :P

Har en av hver fra før, så derfor er det ekstra spennende denne gang!;) Blir jentene flertall, eller guttene? Veldig viktig i fremtiden! :P Legoland eller dyreparken? :P

Aha okei :-) Skikkelig spent på hva som skjuler seg i magen min. Ser på ultralyd bildene og der er det sånne streker.

Ja, det husker jeg da jeg var på første ultralyd med jenten min,.. 
Jordmor sa; Der du de 3 hvite strekene der? Det er jente! 

Med gutten min fant jeg det helt selv! :P Før jordmor sa noe, så er ikke vanskelig å se at det er gutt! :) hehe

Live2Learn skrev:
Ja, det husker jeg da jeg var på første ultralyd med jenten min,.. 
Jordmor sa; Der du de 3 hvite strekene der? Det er jente! 

Med gutten min fant jeg det helt selv! :P Før jordmor sa noe, så er ikke vanskelig å se at det er gutt! :) hehe

Hvor tidlig så du det på jenta di?:) og hvor tidlig på gutten :)? Er så spent på hva som lurer seg inni der, at jeg nesten ikke klarer å vente.

Back
Topp