Tok UL av meg selv på jobb i dag

Medusa_83

Forumet er livet
Ikke at jeg har fryktelig peiling, men jeg kunne i alle fall se hjerteaktivitet, og jeg målte klumpen til å være ca 2,2 cm. Det blir jo ikke helt nøyaktig, siden jeg ikke tok innvendig UL, og muligens ikke hadde helt riktig vinkel, men det stemmer jo ganske bra med hvor langt jeg har kommet☺ Nå gleder jeg meg til tidlig UL om ca 3 uker!

Og så må dere selvsagt få se et litt dårlig bilde. Vanskelig med multitasking!

Vedlegg

• 1438093103992.jpg
    1438093103992.jpg
    34,3 KB · Visninger: 171
For en nydelig liten mageboer:) Må være utrolig spesielt å ta UL av seg selv, sikkert en vakker opplevelse!

JAAA, enig! Så artig at du fikk tatt UL på deg selv! Kjekt for deg å se hjerte slå og! Virker som alt er bra så langt!

Artig. :) Fin bønne!

Jeg har også tilgang til ul apparat på jobb,og tatt flere av meg selv, har bare gjordt meg mye mer nervøs da jeg bare finner nå husker jeg ikke hva det heter men den svarte fostersekken embryoet skal ligge inni...Hehe. Men ingenting å se inni så er blitt veldig nervøs, apparatet er veldig gammelt det skal sies,men gjorde det samme med dattera mi tidligere i svangerskapet og da så jeg tydelig...ikke nok med det men jeg så tydelig 2 slike...så nå går jeg rundt å tenker det er tvillinger med at begge er forsvunnet!!! Har jo egentlig ikke peiling så lurer på om jeg må krype til korset og fortelleren av legene at jeg er gravid så jeg får enordentlig ul... Phjuu sorty dette ble langt..

Åh så fin! <3 Artig å ha tatt ul selv :D

Så utrolig greit da :-) Litt misunnelig på den ;)

Back
Topp