Tok tre strimmeltester i dag!!

mamma87 og gullguttan

Glad i forumet
De er veldig sensitive. Og alle tre viste en svak strek og seff den sterke streken. Så nå blir det testing hver dag bare for artig!:) Har vært så svimmel i det siste og ømme/svie bryster. så har hatt det på følelsen. For slik har jeg vært alle 3 gangene jeg har vært gravid, så dette blir den 4 gangen jeg er gravid, og har de samme symptomer som før. Men i og med att jeg hadde en MA i uke 18 i mitt 3 svangerskap. Så er jeg faktisk veldig redd denne gangen. Og tør egentlig ikke håpe att det går bra før jeg er over uke 18.    Er det flere som har testet positivt?  

Ooooh! Spennende med antydning til positiv test da :)

Jeg har ikke testet ennå, tenker å vente ei uke til.. sånn ca til ikm..

Ja. Skjønner. Det er 6 dager til jeg venter mens, og har alltid fått svake positive tester ca en uke før i sa andre sv.skapa au. Masse lykke til, og håper du havner her inne :) 

Jeg testet på mandag, den var negativ! men har fortsatt ikke fått besøk av TR så det blir vel en ny test om noen dager :)

Jeg testa også negativt på mandag, men i dagtilig va den svak positiv....så har et lite håp. Får teste meg igjen på noen få dager...

Så spennende!! Håper den er positiv, så du kan komme å vær her inne  :) 

Ååå så spennende!! Ja men da e du no gravid da om den va svak positiv i dag. Er det en liten skygge der, så er du nå gravid :) Håper du og blir her!!:) 

emoticon jeg testet meg på tirsdagsmorgen og onsdag seeent mot natta og begge ble positive er 3 uker +++... termin fra nette antas 2 april

Yeees!!! Grattis!!! 

Jeg er 3 + 4 i dag :) 

Tusen takk :) Håper att den blir der inne!

Tusen takk :) Lykke til, og håper å se deg her snart :) 

mamma87 og gullguttan skrev:
Jeg er 3 + 4 i dag :) 

jippiiiiii gratulere så mye til deg å ....

Tusen takk du å 

hmmm... jeg fant ut med digitl cb uketeller at jeg ber 4-5 uker på vei,hvilken test tok du???

Jeg tok også en clearblue, og det stod GRAVID 1-2. Og det er jo 3-4 uker. Så den stemmer med meg ihvertfall. 4 uker på mandag. 

mamma87 og gullguttan skrev:
Jeg tok også en clearblue, og det stod GRAVID 1-2. Og det er jo 3-4 uker. Så den stemmer med meg ihvertfall. 4 uker på mandag. 

hmmmm.... vel jeg var på sykehuset inatt så jeg blir 4 uker på mandag selv,har bare høy hcg så skal ta nye blodprøver på tirsdag og ta det derfra... sikert derfor cb ukeindikator ga meg en ekstra uke thihihi  Da har du andre april da som meg???

Jeg får 4 april. Første dag i siste mens 27.juni. du da?

Back
Topp