Tok test idag, negativ! Mensen ventes på onsdag!

mamat2prinsesser&4prinser

Forumet er livet
VIP
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Tok test idag, er da 3+4 idag og testen var negativ! Så får bare vente og se om mens kommer! Gratulerer til alle som har fått postiv test
 
Hm, så dumt. Krysser fingrer for at TR ikke kommer da...
 
Håper på at det bare er litt fortidlig for deg å se enda, å at det kommer en posetiv om noen dager :D
 
Takk for det, jenter. Dessverre tror jeg at tanta kommer siden jeg har fått tidlig positiv test førMen lever i håpet da<3
 
jeg venter ogsaa TR i morgen :P negative tester her ogsaa, saa regner ikke med at jeg er gravid denne gangen, men er jo laav aa haape da... kjibt med negative tester, fikk positiv test 9dpo med foorste man :P jaja jenter, vi faar krysse fingrene for hverandre :)
 


hope<3 skrev:
jeg venter ogsaa TR i morgen :P negative tester her ogsaa, saa regner ikke med at jeg er gravid denne gangen, men er jo laav aa haape da... kjibt med negative tester, fikk positiv test 9dpo med foorste man :P jaja jenter, vi faar krysse fingrene for hverandre :)

Har tanta meldt sin ankomst? Har hu ikke gjort her ennå hvertfall! tester på fredag om TR ikke har kommet til den tid. Ønsker deg lykke til. Og håper en liten spire har tatt plass i magen din

 
hehe tr er paa plass her ja :P jaja faar proove igjen neste mnd :)
 
Tanta kommer nok her og! Bare ikke kommet ennå. Tviler på jeg er gravid! Håper det blir julibarn på på degKommer nok straks etter jeg også
 
Samme her. TR kom i går kveld 3. dagen på overtid :(
testet positivt (trodde jeg) dagen før IKM, men det var visst bare lureri. Snakk om skuffelse! Og nå reiser sambo til USA og blir vekke akkurat nok til at vi går glipp av EL!!! :( Blir kanskje slutten av juli/begynnelsen på august på oss da om det klaffer neste gang.
Håper noen av oss kan havne i samme forum snart da! Lykke til :)
 


Supermamma* skrev:
Samme her. TR kom i går kveld 3. dagen på overtid :(
testet positivt (trodde jeg) dagen før IKM, men det var visst bare lureri. Snakk om skuffelse! Og nå reiser sambo til USA og blir vekke akkurat nok til at vi går glipp av EL!!! :( Blir kanskje slutten av juli/begynnelsen på august på oss da om det klaffer neste gang.
Håper noen av oss kan havne i samme forum snart da! Lykke til :)

Er så utrolig kjedelig med forsinket mensNår man likevel ikke er gravid vil man som regel bare ha mens så man kan komme igang med ny prøveperiode! Tror ikke jeg er gravid heller, bare at mensen lar vente på seg. Skulle hatt den igår! Kommer nok i natt tenker jeg. Æsj, så utrolig skuffende med en falsk-positiv testLei meg for det. Håper det blir en liten julispire på dereJa, hadde vært koselig om vi kom på samme terminforumSatser på det vi

 
Back
Topp