Tok tak i leken sin :)

Sebastians`mamma

Forumet er livet
Sebastian lå i babygymen sin og tok akkurat tak i den nye leken sin[:D] Holdt den lenge og slang den rundt.
Er sikkert litt ubevisst da men veldig moro[:D]

er så gøy, de gjør så masse morro for tida!!!

I formiddag holdt jeg opp den biteringen Nate fikk av sebba (den er skikkelig pop[:D]) og etter ei stund tok han tak i den..når jeg slapp holdt han den en liten stund så tenkte han sikkert han skulle prate litt med den så han slo ut med armen sånn han gjør når han prater, og biteringen fløy avsted[:D] gitt om han ble stressa når han ikke såg leika lengre[:D][:D][:D]

ORIGINAL: Nates Mamma

er så gøy, de gjør så masse morro for tida!!!

I formiddag holdt jeg opp den biteringen Nate fikk av sebba (den er skikkelig pop[:D]) og etter ei stund tok han tak i den..når jeg slapp holdt han den en liten stund så tenkte han sikkert han skulle prate litt med den så han slo ut med armen sånn han gjør når han prater, og biteringen fløy avsted[:D] gitt om han ble stressa når han ikke såg leika lengre[:D][:D][:D]

He he he[:D] Det er nå det blir moro fremover. Bra biteringen falt i smak[:D] Sebba er veldig glad i bamsen sin også!

her er pappan så fornøyd med at bebisen endelig er litt morro! Er nok festlige tider fremover ja, med nye erobringer hver dag!

Back
Topp