tok ringtesten i stad

LiljeBlomst

Forelsket i forumet
 og den gikk i sirkel som betyr att jeg venter jente, pluss att kinesisk fødekart viser jente.Akkurat sånn var det sist også, når jeg fikk jente.

I forrige sv.skap tok vi ringtest på 4 venniner som var gravide, og den viste rikitg på alle :)

spennende<3 flere som har prøvd det?

Må det være giftering? 
Eller, kan du forklare hvordan den testen funker?

~Damen~ skrev:
Må det være giftering? 
Eller, kan du forklare hvordan den testen funker?

det vet jeg ikke, vi brukte forlovelses ringen til søstra mi;) du drar av ett hårstrå, og trer på ringen, så holder du det over håndleddet. går ringel i sirkel er det jente, går den frem og tilbake er det gutt.

Dårlig på å forklare, håper du skjønte :)

Dagen før jeg fikk positiv test med gutten min (vi visste ikke at jeg var gravid), så viste den gutt..Og kinesisk kart sa gutt..

Denne gangen går den fram og tilbake men i sirkler.. HAHA ... Så aner ikke hva det betyr..
Kinesisk kart sier jente. Og i dette svangerskapet har ting vært annerledes enn når jeg gikk gravid med guttebaby. Så har egentlig magefølelse på en jente, men legger ikke skjul på at jeg tror det er en gutt :P

Så spennende!
men jeg skjønner ikke helt hvilken effekt det hårstrået skal ha :P

Jeg har også tatt ringtesten. Dog med en sølvring, som kanskje ikke var helt rund. Men ble spådd, jente - gutt - jente. Ble spådd jente - gutt for noen år siden, men nå dukket det plutselig opp en jente til. På de fleste kinesiske fødselskart står det at jeg får jente, men her på babyverdens kart står det at jeg får gutt. Det er jo dumt at det finnes mange forskjellige kinesiske fødselskart.

Du skal holde i hårstrået, så det blir som en tråd. Så ringen henger ned over håndleddet ditt.

~Damen~ skrev:
Så spennende!

Du skal holde i hårstrået, så det blir som en tråd. Så ringen henger ned over håndleddet ditt. :)                                        

Spennende! Artig da. 
Tok ringtesten når jeg gikk med nr 1 og 2. Stemte på meg også :D

HildeBeate skrev:

~Damen~ skrev:
Så spennende!

Du skal holde i hårstrået, så det blir som en tråd. Så ringen henger ned over håndleddet ditt. :)                                        

Ja.. akkurat DET skjønte jeg ;)
Tenkte mer på hvorfor det måtte være et hårstrå, og ikke en hyssing..

Tok ringtesten nå.. Den viste jente, brukte min egen giftering, så den skal vel duge.. :) + at kinesisk fødselskart viser jente.. Har følelsen av at det er en jente også.. :) Har to gutter fra før og symptomene på denne graviditeten er ikke som de to..  
Selv om det er en klisje så håper jeg uansett egentlig bare på at det blir en frisk liten sjønn baby som vi så gjerne vil ha.. :)

Jeg prøvde den flere ganger nå, og den viser både gutt og jente, så vi får nå se hva som er der inne da. Fasinerende at ringen starter av seg selv egentlig:)

den gikk frem og tilbake...e d gutt da?
kinesisk fødekart sir gutt

sist sa ringtesten og kinensik fødselskart gutt, det ble gutt! nå sier ringtesten jente, kinesisk fødselskart gutt og jeg har magefølelse på jente! Blir spennende å se!

denne graviditeten er foreløbig annerledes enn sist. Har følelse på gutt og ringtesten sa nå gutt... Kinesisk fødselskart sier jente..Blir spennende å se hva om det stemmer.. Spiller ikke no rolle hva det blir men er alltids gøy å spekulere litt! 

ringtest, stemors pendel og kinesisk fødselskart alle sier jente.
og hadde en drøm rett etter jeg ble gravid om at det ble jente så da får vi håpe det stemmer :)

Hva er stemors pendel?

Back
Topp