Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det vet jeg men ifølge terminkalkulator er jeg 5+4 og da burde det stått 3+Cb med ukeindikator viser antall uker fra befruktning, altså må du legge på 2 uker for å få det i vanlige svangerskapsuker.
Ah, sånn sett. Er du sikker på når du hadde eggløsning? Den kan eventuelt ha kommet senere, slik at termin vil bikke juli. Eller så er du bare litt senere ute med hcg-produksjonen. Vent noen dager, så kan du ta en til, så har den nok blitt 3+. Det et mange andre her også som har fått 3+ litt senere enn de skulle ønskeJa det vet jeg men ifølge terminkalkulator er jeg 5+4 og da burde det stått 3+
Nei det er jeg ikke sikker på. Regnet ut fra siste dag i sist mensAh, sånn sett. Er du sikker på når du hadde eggløsning? Den kan eventuelt ha kommet senere, slik at termin vil bikke juli. Eller så er du bare litt senere ute med hcg-produksjonen. Vent noen dager, så kan du ta en til, så har den nok blitt 3+. Det et mange andre her også som har fått 3+ litt senere enn de skulle ønske![]()
Jo, tror det iallfall delvis er hcgrelatert.Nei det er jeg ikke sikker på. Regnet ut fra siste dag i sist mensmen nå tok jeg testen nå på kvelden også.. Får vel vente til ul for å få en dato
Har vært skikkelig kvalm en god stund nå.. Går ikke det på HCG?
Nei det er jeg ikke sikker på. Regnet ut fra siste dag i sist mensmen nå tok jeg testen nå på kvelden også.. Får vel vente til ul for å få en dato
Har vært skikkelig kvalm en god stund nå.. Går ikke det på HCG?
Hahaha det er godt å høre!!Jeg må bare si at de testene der er bare tull.. Det er så mange som har opplevd hvor upålitelige de er.. Var ei som hadde hatt HCG-nivå på 2300 eller noe sånt, og fikk 2-3.. 3+ skal slå ut ved 2000![]()
Veldig spennende!Hahaha det er godt å høre!!Blir uansett spennende å se når termin blir, men det er det jo for alle
![]()