Tok ny test

VimseHåve

Forumet er livet
Sensommerbarna 2019
Maiskolbene 2023 :-)
Som viste 2-3... Trodde jeg hadde termin 30.juni, men da er jeg jo mindre på vei enn jeg trodde???? Så da har jeg egentlig termin i juli???

Cb med ukeindikator viser antall uker fra befruktning, altså må du legge på 2 uker for å få det i vanlige svangerskapsuker.

Cb med ukeindikator viser antall uker fra befruktning, altså må du legge på 2 uker for å få det i vanlige svangerskapsuker.
Ja det vet jeg men ifølge terminkalkulator er jeg 5+4 og da burde det stått 3+

Ja det vet jeg men ifølge terminkalkulator er jeg 5+4 og da burde det stått 3+
Ah, sånn sett. Er du sikker på når du hadde eggløsning? Den kan eventuelt ha kommet senere, slik at termin vil bikke juli. Eller så er du bare litt senere ute med hcg-produksjonen. Vent noen dager, så kan du ta en til, så har den nok blitt 3+. Det et mange andre her også som har fått 3+ litt senere enn de skulle ønske ;)

Ah, sånn sett. Er du sikker på når du hadde eggløsning? Den kan eventuelt ha kommet senere, slik at termin vil bikke juli. Eller så er du bare litt senere ute med hcg-produksjonen. Vent noen dager, så kan du ta en til, så har den nok blitt 3+. Det et mange andre her også som har fått 3+ litt senere enn de skulle ønske ;)
Nei det er jeg ikke sikker på. Regnet ut fra siste dag i sist mens :) men nå tok jeg testen nå på kvelden også.. Får vel vente til ul for å få en dato :p Har vært skikkelig kvalm en god stund nå.. Går ikke det på HCG?

Jeg må bare si at de testene der er bare tull.. Det er så mange som har opplevd hvor upålitelige de er.. Var ei som hadde hatt HCG-nivå på 2300 eller noe sånt, og fikk 2-3.. 3+ skal slå ut ved 2000 :p

Nei det er jeg ikke sikker på. Regnet ut fra siste dag i sist mens :) men nå tok jeg testen nå på kvelden også.. Får vel vente til ul for å få en dato :p Har vært skikkelig kvalm en god stund nå.. Går ikke det på HCG?

Kvalme er vel noe relatert til Hcg ja. Men er jo opp til kroppen din hvordan den reagerer på hcg. Ta test morgenurin / vent på ul. :-D Gravid er du uansett om det er et par dager fra eller til :-)

Jeg må bare si at de testene der er bare tull.. Det er så mange som har opplevd hvor upålitelige de er.. Var ei som hadde hatt HCG-nivå på 2300 eller noe sånt, og fikk 2-3.. 3+ skal slå ut ved 2000 :p
Hahaha det er godt å høre!! :) Blir uansett spennende å se når termin blir, men det er det jo for alle :D

Dersom du ikke er sikker på når eggløsning var, ville jeg ikke bekymret meg for hvordan utslag CB digital gir.

Og hadde du kjent til eggløsningsdagen er det likevel så ulikt hvordan HCG produseres at man ikke kan stole 100% på en test. Alt er nok helt fint! :)

Hahaha det er godt å høre!! :) Blir uansett spennende å se når termin blir, men det er det jo for alle :D
Veldig spennende! :D

Jeg kan fortelle at da jeg fant ut at jeg var gravid (4+5) så viste testen 1-2 den søndagsmorgenen, onsdag ettermiddag da jeg var 5+0 viste det 3+.. Så jeg ville ikke stolt blind på de testene :p

Jeg har tatt hcg prøver i blodet, og jeg var ikke over 2000 i hcg før 5+5. Det er helt individuelt hvor høyt nivået er :)

Og at nivået i blod er akkurat over 2000 betyr jo ikke det at all urin man lager har samme nivå. Den vil jo være mer eller mindre konsentrert.

Jeg ville rett og slett sluttet å teste, de testen påviser HCG men er ikke pålitelig når det kommer til lengden på svangerskap. Pr nå er du gravid, og de testene gjør deg bare mer bekymret.
Du kan jo be legen ta HCG prøver så får du eksakt svar og økning, det vil jo kanskje være mer beroligende.

:-)

Back
Topp