Tok mot til meg

Ra2

Glad i forumet
....og barberte leggene. Det har vært et slit med dårlig bekken og stor mage. Men nå MÅTTE jeg. Følte meg nesten som en mann.... Er vant til å shave over hver dag, så dette er jeg ikke vant til. Nå føles det bedre :)

Uff.. orker ikke tanken på å bøye meg ned for å gjøre det engang
Enda bra jeg slipper å se leggene mine da, så lenge magen er der.. hehe. Må vel gjøre det snart jeg også!

Trenger heldigvis bare å ta nederst ved sokkekanten, ellers er hårene veldig lyse og få

Ja, det gjorde jeg også gitt!
Var så deilig å få bort det mandige utseende på leggane!
Klødde jo så enormt og stakk med de håra også haha.

Fikk håra bort etter litt magevondt... Gulping,halsbrann og sure oppstøt i dusjen =).
Men deilig nå;)!

hehe. Her blir hårene på leggene værende til at lillegutt er ute. Orker ikke prøve meg på det stuntet med å få dem fjerna :)

Har tenkt på det leeenge jeg også, men orker bare ikke. Men NÅ må jeg gjøre det en dag, kan ikke gå slik lenger.

Jeg satte meg på en stol og hadde føttene inne i dusjkabinettet. Tok første runde med sambos hårklippemaskin. Så tok jeg finpussen med barberhøvel. Gikk greitt :)) Men følte meg som en gammel, skrøpelig kjerring ;)

Hehe- ble litt inspirert- så nå er leggene mine også hårfrie igjen etter noen mnd uten barbeing. Såg ut som en mann jeg og. Mannen min hjalp meg med nedentilbarbering før han reiste ut på sjøen da :p Går jo ikke ann å se hva en holde på med der nede iallefall :p

Går greit å gjøre det fortsatt, men får jo vondt i bekkenet :) gjør det ca. en gang i uka/ annehver uke...

Back
Topp