Tok fyremadel en time for sent

Veientilbabylykke

Elsker forumet
Oktoberfest 2024 ❤️
Jeg skal ha uttak på torsdag og skulle ta siste dose fyremadel i kveld kl 18. Jeg glemte helt tiden :sad015 :sad015 Hvordan kan jeg glemme noe så viktig? Tatt den kl 18 presist helt siden hormonstart. Tok den så fort jeg kom på det nå kl 19.

Nå er jeg livredd for at jeg har ødelagt alt :sad015:sad015 Noen med lignende erfaring eller som har peiling? Jeg er så redd for at all håp er ute :sad015

Last edited:
Håper så inderlig du har rett :Heartred Sitter virkelig med hjerte i halsen nå! Jeg tenker på alt og bekymrer meg for mer. Krisemaksimerer alt.. Hvordan i huleste kunne jeg glemme noe så viktig?
Tidlig ammetåke? :p Én time er ingenting når du skal ta det én gang til dagen, tror meg. ;)

Jeg var også en times tid for sent med fyremadel en av gangene. Gikk helt fint og ble gravid☺️ Så du skal nok ikke stresse med det. Sånt som skjer :)

Jeg glemte den også med en time, det går helt fint! Det er litt buffer mtp virkningen av sprøyten heldigvis, så ingenting å bekymre seg for!

Jeg skal ha uttak på torsdag og skulle ta siste dose fyremadel i kveld kl 18. Jeg glemte helt tiden :sad015 :sad015 Hvordan kan jeg glemme noe så viktig? Tatt den kl 18 presist helt siden hormonstart. Tok den så fort jeg kom på det nå kl 19.

Nå er jeg livredd for at jeg har ødelagt alt :sad015:sad015 Noen med lignende erfaring eller som har peiling? Jeg er så redd for at all håp er ute :sad015
Dette er som å lese meg - gjorde nettopp akkurat det samme, og det er også min siste dag med Fyremadel. Har vært supernøye alle de andre dagene. Gikk og la meg litt nedpå for et par timer siden, sto opp og var fornøyd. Plutselig så jeg at klokken var en time over når jeg pleier å sette Fyremadel. Er det mulig!? Å glemme noe som er så viktig som du sier! Det ble 1 time og 5-10 minutter over. Veldig godt å høre at det sikkert går fint.

Som resten sier, null stress med fyremadel en time senere. Det går helt fint :Heartred

Fyremadel is used to prevent the premature LH surge that might cause such a premature release of egg cells. In clinical studies ganirelix was used with recombinant follicle stimulating hormone (FSH) or corifollitropin alfa, a follicle stimulant with a long duration of action.

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp