Tok et stort skritt i dag.. *lang*

Kattekvinnen

Forumet er livet
Augustlykke 2015
Har tidligere fortalt her inne at jeg sliter veldig mye med å få i meg mat. Har overhode ikke lyst på noe å spise, selv om jeg er utrolig sulten, og om jeg presser meg kommer det bare i retur...

Føler at dette er noe jeg ikke har kontroll over og ikke klarer å gjøre noe med.
Er konstant sulten, sliten og sur... Mye grining om dagene for ingen av klærne er passelige lenger... Bare elendighet...

Så nå sitter jeg å venter på at legen skal ringe meg.., for jeg føler liksom at jeg ikke makter dette lenger...
Var egentlig en ganske stor ting å gjøre, for jeg vil ikke "føle meg syk"....
Hadde meg en slik smell for ganske nøyaktig 1 år siden, var da nede i 35 kg... Tørr ikke veie meg nå...

Har tidligere prøvd å få hjelp og ba om henvisning til en ernæringsfysiolog, men neida, det mente legene at jeg ikke hadde behov for...[:-] Så denne gangen håper jeg at jeg blir tatt litt mer seriøst....

Takk for at du gadd å lese..[:)] Trengte bare å få luftet tankene mine litt [:)]

Så bra! Håper legen din tar deg seriøst, og at du får den hjelpen du trenger!

Lykke til![:)]

Masse lykke til.
Tøft gjort å ringe til legen.

Kjempe flott at du ringte lege [:)]
Ønsker deg lykke til [;)]

Flott å ta tak i det å prøve å få hjelp!!
Håper legen din gir deg den hjelpen du trenger [;)]

Har vært der selv en gang.. veide 93 kg å gikk ned til 65 kg på få mnd.. spiste kansje en gang til dager å gikk lange turer å fikk ikke nok. men jeg syns det var gøy å gå ned da.. men når jeg ble frisk gikk det bare opp opp[:o]

ORIGINAL: _Nanne_

Så bra! Håper legen din tar deg seriøst, og at du får den hjelpen du trenger!

Lykke til![:)]
signerer og sender en stor styrkeklem til deg [:)]

Så flink du har vært som tok kontakt med legen!!

Det er et kjempeskritt!  BRA!

Håper legen kan hjelpe deg, og tar tak i det.

Varm klem og lykke til videre.

ORIGINAL: Windy

Så flink du har vært som tok kontakt med legen!!

Det er et kjempeskritt!  BRA!

Håper legen kan hjelpe deg, og tar tak i det.

Varm klem og lykke til videre.

sign. lykke t:)

Gleder meg faktisk veldig til å dra til legen, for jeg blir så sinnsykt sliten av dette...

Og så er jeg ganske spent på hva de kan være behjelpelige med [:)]

Flott at du tar tak i problemene, det krever sin kvinne!

Om legen ikke vil hjelpe deg, så bytter du lege..

Back
Topp