Tok endelig flaska!!

Tulip

Elsker forumet
I dag tok snuppa endelig flaska!! [:)][:)]
Utrolig deilig, jeg ble såå glad.... Det var den fjerde flaske typen jeg prøvde, og endelig var det en hun ville ha!!
Deilig å vite at om en vil finne på noe, kanskje gå en tur på kino - så kan man det!!

Så flott! [:)]

ååå  så bra[:D][:D]tenker jeg du ble glad jeg[:)]hvem flaske type tok hu da?[;)]

ORIGINAL: Bebbie

ååå  så bra[:D][:D]tenker jeg du ble glad jeg[:)]hvem flaske type tok hu da?[;)]

Det var Mam flasken hun tok [:D] Helt utrolig, hun har bare brekt seg og dyttet de andre ut med tunga. Men på denne sugde hun som hun aldri skulle ha gjort noe annet [;)].

Så flott da!!! [;)]

ORIGINAL: Tulip

Det var Mam flasken hun tok [:D] Helt utrolig, hun har bare brekt seg og dyttet de andre ut med tunga. Men på denne sugde hun som hun aldri skulle ha gjort noe annet [;)].

Det er denne flasken Filip har tatt fra første stund.

ORIGINAL: Tusull

Hjelper det at (hva heter det igjen da... teflonhjerne her..) "sugedelen" har samme design og form som smokken tror dere?? [8|] [:)]

Mamflaska har veldig lik sutte som puppen.

ORIGINAL: Tulip

jeg bruker også kun mam flaskene,men snuppa mi er flaskebarn da...men hun ville ikke ta noen andre enn den[:D]

Back
Topp