Tok en test....

Gjørdis

Glad i forumet
Og den var som fryktet NEGATIV[:(]

Åååååå.....skal vi aldri klare å bli gravide, vil vi aldri få vår egen baby??????????
Nå er det bare en masse surr oppi hodet mitt, lurer på om jeg takler flere nedturer eller om jeg bare skal avslutte hele prøvingen.

Jeg var så sikker på at denne gangen skulle det gå bra, nytt forsøk og nye muligheter, men nei. Og jeg som har levd så sundt også nå, tatt vitaminene og gjort alt som man skal gjøre, men hvorfor vil ikke spiren/e feste seg da, er det meg det er noe feil med????????????????[:(]

Uff dette var virkelig dagens sytetråd[:(]

Jeg føler med deg[:(]
Det er en vanskelig og tøff prosess dette her.

Vil bare gi den en god klem,ta vare på hverandre i denne tiden!

ORIGINAL: jente80

Signerer.

Uff nei[:(] Hadde sånn troen på dere denne gangen.... Ord blir fattige nå.... Tenker på deg og sender over masse trøsteklemmer

Tusen takk jenter, dere er bare helt fantastiske.

Har gitt beskjed til sjefen min at jeg ikke kommer på jobb hverken i dag eller i helgen, trenger tid til å komme meg ovenpå igjen. Har det ufattelig tøft nå, vil bare grine hele tiden.

Hvordan skal vi klare å si det til foreldrene våre, de som var så klare til å bli besteforeldre, de kommer til å bli helt knust stakkar, føler at jeg har sviktet dem, men dette er jo ikke min feil er det vel?????[:(]

Det blir tøffere for hver negative test, tror ikke jeg takler flere slike nedturer.
Blir nok en laaaang pause nå framover mot fryseforsøket.
Klarer ikke se framover nå, men må bare ta en dag av gangen.

Uff så trist Gjørdis[:(][:(][:(]

Sende mage gode klemmar din vei.

ORIGINAL: Serene

uff neeei det er så ufattelig vondt å sitte med en negativ test i hånda
sender over tonnevis av trøste klemmer til deg

Ta godt vare på deg selv og hverandre i tida framover. Bruk den tiden du trenger på å komme deg ovenpå igjen![:)]

Så ufattelig trist gjørdis.. Hadde håpet på en bølge av positive tester..
Vet så utrolig godt hvordan du har det nå...
Bare å gråte.. Det hjelper mot det mest utrolig.. Tro meg.. [:)]
Ta godt vare på hverandre i denne tunge tiden, og bruk tiden frem til fryseforsøket på hverandre..
Tankene du har nå er tanker som alle som har sittet med en negativ test i hendene har tenkt, og det er helt normalt.. Neste gang klaffer det for oss begge..

Bare å sende en pm dersom du ønsker å snakke med noen..

Testet du ikke fortidligt da??
syns å huske at du skullle teste den 26 mai[8|] e jo HELE 6 dager før tiden det.

Men ellers så forstår eg deg godt.
Og sender trøste klemmer visst eg bomma på datoen

ORIGINAL: Jon Blund

syns å huske at du skullle teste den 26 mai[8|] e jo HELE 6 dager før tiden det.

Er 14 dager siden innsetting, og da er testen rimelig sikker, så løpet er nok kjørt for denne gang[:(]

ORIGINAL: Gjørdis

ORIGINAL: Jon Blund

Er 14 dager siden innsetting, og da er testen rimelig sikker, så løpet er nok kjørt for denne gang[:(]

Så fryktelig trist da[:(][:(]
Eg så håpte du testa før tiden.
Har hvert gjennom negative tester eg og i haugesund og vet så godt kos det e .
Håper du har en god og snill mann som trøste deg oppi det hele.

ORIGINAL: hegemw

det var trist å lese.
en klem sendes din vei.

Signerer[:(]

uff så trist[:(][:(]føler virkelig med deg, det er helt forferdelig og få den negative testen[:(][:(]sender deg en trøste klem

huffameg! Det var leit! Håper du klare å finne noe positivt i dagene som kommer, slik at ikke alt blir svart... Tror alle jentene her inne føler med deg! Vi vet på sett og vis hvordan det er å få (atter en) negativ test..... Det er sikkert ikke til så stor hjelp, menmen...

ORIGINAL: *Bobbo*

Signerer.

signerer denne eg også. stor klem til deg fra meg

Back
Topp