Tok en test

Minijuni87

Glad i forumet
6+6 i dag
Følte ingen symptomer når jeg våknet. Tok en test som var veeeldig svak... Nå er jeg veldig bekymra!!!

Så merkelig, om det har gått galt burde den jo uannsett ikke bli svak om du ikke har blødd noe da.... Ville kjøpt en til og tatt for å se om det er noe feil på testen bare :)

Ta på ettermiddagen kanskje ? Kan jo være att du har Vært oppe på do ganske Før du våknet :)

Så merkelig, om det har gått galt burde den jo uannsett ikke bli svak om du ikke har blødd noe da.... Ville kjøpt en til og tatt for å se om det er noe feil på testen bare :)
Jeg mener ikke være negativ, men sist ble mine tester helt negative før jeg begynte å blø. Håper det går bra for deg!!!

Blanda urin med vann og tok enda ein test. Og da ble streken sterkere. Leste om at hcg kan bli så høgt at det blir svakere test og at det gikk ann å blanda med vann. Vet ikke om jeg ble roligere men nå fikk jeg hvertfall sterkere test..

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    479,4 KB · Visninger: 57
Jeg får ta det mer ro litt og ikke stresse. Har vært veldig dårlig i halvannen uke, vært sykemeldt pga det. Så ble litt paff i dag..

Jeg hadde plutselig en dag iten symptomer forrige uke, men de var plutselig tilbake dagen etter. Helt normalt at det svinger litt:)

Prøve å nyte de dagene der symptomene ikke herjer? :)

Blanda urin med vann og tok enda ein test. Og da ble streken sterkere. Leste om at hcg kan bli så høgt at det blir svakere test og at det gikk ann å blanda med vann. Vet ikke om jeg ble roligere men nå fikk jeg hvertfall sterkere test..

Så merkelig.... Men ser da fin ut den andre du tok da :) kan være noe galt med første testen også :)

Mye sterkere test jo :) Håper bare det er at hCGen er veldig høy som du skriver.

Håper det.. :) skal på tidlig ul neste uke så får bare prøve å slappe av til da!
Så spennende med UL allerede :) jeg har ingen symptomer i det hele tatt, og jeg nyter hvert sekund... Men nå har jeg hatt noen svangerskap og vet at det blir tungt nok etterhvert. Håper UL viser at alt er bra :)

Takk for oppmuntrende ord. Velger å håpe/tro at det ikke er MA til ul i neste uke evt viser noe annet.. Måtte bruke opp di to siste testene mine i kveld for å ikke ha liggende :O og det ble likt som i dag tidlig. Den øverste på begge to er etter å ha blanda med vann. Merkelig. Har lest litt og ser det er mest vanlig med mindre strek om noen uker og ikke der jeg er nå. Uansett nå skal jeg ta det litt kul frem til ul. Prøve å ikke tenke på det:)

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    746,6 KB · Visninger: 27
Back
Topp