Tok en test til...

~lykkelig med barn~

Elsker forumet
Juli13-jentene
.... og da kom streken med en gang! Mye tykkere enn den forrige testen også! :-) :-) :-)
Da må jeg jo være gravid da! Hi hi! :-)

Våknet idag, hadde sovet lenge, og lette liksom etter symptomer. Måtte ikke tisse inatt osv., så siden jeg følte meg normal, tok jeg en test til.

Hvorfor må de disse symptomene komme og gå så mye?
Venter fortsatt på kvalmen, stikking i brystene osv. Forrige graviditet var jeg jo konstant kvalm hver morgen, sug i magen hele tiden, og svimmel. Men kanskkje jeg bare skal være glad, og nyte det hele? :-)

Jeg er jo faktisk gravid! :-)

JIPPI
GRATULERER
Håper du ikke får så mye kvalme dette svangerskapet da :)

Takk, takk!

Jeg testet positivt for noen dager siden, så har allerede vært her inne noen dager. Men måtte liksok sjekke en gang til, siden jeg ikke har så mange symptomer!
Har vel ikke helt sunket inn ennå, så måtte sjekke en gang til. Hi hi! :-)

Gratulerer :)
Jeg tok en positiv test for en uke siden, føler meg ikke gravid, bare trøtt...

Så tok en test til i dag (som jeg hadde til overs)... og krysset kom veeeeldig fort :)

Gratulerer :)
Jeg tok en positiv test for en uke siden, føler meg ikke gravid, bare trøtt...

Så tok en test til i dag (som jeg hadde til overs)... og krysset kom veeeeldig fort :)

Så bra at det ikke bare er meg! :-)
Jeg hadde også en test til overs, hvor krysset kom veldig fort! :-)
Deilig å se, når man vil ha en ekstra bekreftelse! :-)

Hvor langt på vei er du?

Så herlig. Tar også mye tester siden jeg har så maaaange, det blir bare sterkere og sterkere. Deilig bekreftelse. :) Gratulerer!!

Hehe, ja. Skader jo ikke å bruke de opp. Høhø. :) Jeg har hetetokter som fy! Skulle trodd jeg var i overgangsalderen i alder av 25. Så har jeg harde pupper men ikke vondt, bare litt viss jeg presser på de. Ellers litt oppblåst mage men ikke mer. TRØTT, men det kan ha like mye med eksamenspresset å gjøre. :) Men hadde INGEN symptomer med storebror og fikk ikke mage eller kjente spark før i uke 24 så dette jeg har nå er jo mye. :p

Hehe, ja. Skader jo ikke å bruke de opp. Høhø. :) Jeg har hetetokter som fy! Skulle trodd jeg var i overgangsalderen i alder av 25. Så har jeg harde pupper men ikke vondt, bare litt viss jeg presser på de. Ellers litt oppblåst mage men ikke mer. TRØTT, men det kan ha like mye med eksamenspresset å gjøre. :) Men hadde INGEN symptomer med storebror og fikk ikke mage eller kjente spark før i uke 24 så dette jeg har nå er jo mye. :p

Takk for svar! :-) :-) :-)

Ble litt roligere når jeg leste at du ikke hadde noen symptomer forrige graviditet.
Da er det jo like normalt å ikke ha symptomer, som å ha masse symptomer!?!
Takk, nå føler jeg meg mye bedre! :-)

Har liksom hatt for meg at man skal være kvalm osv.
Men nå skal jeg bare nyte dagene! :-)

Neii, like normalt å ikke føle noe. Man er jo ikke syk som gravld. Det er ingen sykdom. Det er desverre altfor mange som tror man må være kvalm for å være gravid. Det er feil. De uheldige blir kvalme, men det er veldig mange som ikle blir det og. Vær glad du slipper og nyt graviditeten. Jeg jobbe helt til permisjonsstart med førstemann uten et snev av kvalm eller andre vondter. :) og jeg tror desverre også av mange bruker den der "kvalme" uten å være det og. Sånn er det blitt.

og håper ikke noen føler seg trufne her, selvsagt er noen veldig kvalme og det er en stor del av svangerskapssymptomer! Men har også hørt endel av de som har løyet til lege og arbeidssted for sykemelding moy kvalme uten å være det, OG DET er lavmål det. ;)

Og skriver fra iphone! Endel feil ser jeg. :p

gratulerer med spire!

gratulerer med spire!

Takk for det! :-)
Som sagt, har jeg vært her inne noen dager nå. Men måtte liksom bare ta en test til for å være heeeeelt sikker! :-)
Også måtte jeg jo dele det med dere andre også, at streken kom fortere nå!
Har jo ingen andre å dele det med ennå... Vet ikke helt når jeg skal fortelle det.

Hihi, dette var fint å lese... Jeg tok en test til i går, 7+2, og føler meg rimelig craaaazy ;-) testa jo pos på 3+6.... De gale har det godt ;-) det skal sies at resultatstreken ble rød lenge før kontrollstreken i går, hahaha :-) og mye mye sterkere enn kontrollstreken. Det må jo love godt... Tenkte snart jeg skulle gi meg med testinga, nå har jeg tatt 5 stk ;-) hehehehe......

Hihi.
Jeg har selv flere tester liggende og har vurdert å ta en bare for gøy, for å få det bekreftet enda en gang liksom :p
Men har ikke klart å somle meg til det.
Er jo ganske så behagelig egentlig å ikke stresse med disse testene tidlig morgen, og skynte seg før noen ser hva du holder på med :D

Så gøy! Jeg tok selv tre tester før jeg var helt overbevist, og det var gøy å se at streken ble sterkere for hver gang.

Gratulerer!

Gratulerer så mye:) har så og si ingen symptomer selv og opplever det litt frustrerende selv om det e en bra ting forsåvidt:) hehe. Korti har du termin?

Gratulerer :-) Jeg har tatt mange tester jeg, og de blir bare sterkere;-) gøy å teste:-p

Back
Topp