Tok en test nå!!!

rosenjenta

Glad i forumet
og den var negativ [:(]

uff da... Kan jo være for tidlig da... Og det var jo ikke morgenurin... Men du venter vel ikke mensen før i mårra???

28 dagen i dag ja. Angrer meg for at jeg tok den nå, men måtte bare!!!!!!!!!! DEt var ikke morgenurin [:(] men kommer litt brunt blod. åhhhhhh blir gal. Egentlig syns jeg at mensen bare kan komme for fullt nå hvis den skal komme. Vil ha el. så fort som mulig igjen, hehe.

Hehe kjenner til det!!! Skjønner deg så godt...

hehehe. Ja, blir vel dyrt dette fremover. En ny test hver mnd., bare pga av innbildt svangerskap!!! [:D]

Har lært meg å vente jeg til langt etter IKM dagen jeg...

Hei Godhjerta [:D]
Hvordan går det med deg da?

Jeg har vært på do x ant. ganger i kveld, må sjekke om det kommer noe blod. Ingenting i truseinnlegget, bare på papiret. Håper at tanta snart kommer skikkelig hvis hun kommer da ( jeg tror hun kommer). Skal vente noen dager med evt. test. Var bare tull av meg å ta testen i kveld, men klarte ikke å vente. Er første gangen jeg bruker en graviditetstest ( sikkert derfor).

Ønsker dere alle lykke til. Jeg blir vel snart registret på " oktoberprøvere"

Ha en fin kveld da Godhjerta og Pastella. Dere er helt toppers, gode å ha :)

Stooor klem

Broccoli ja....aldri hørt før. Det tipset skal jeg huske på. Har ingen menssmerter jeg, men vet at psyken spiller mye inn på mensen. Når man tenker på den så kan det være litt ekkel, drøyer litt før den kommer for fullt. Ikke så lett å unngå å tenke på den inne på forumet her, men MÅ være her. Det er så spennende og koselig. [:D]

ORIGINAL: Godhjerta

Hei rosenjenta!

Går bedre med meg nå heldigvis.
Husket plutselig hvordan jeg hadde det, før jeg begynte på p-pilla.
Før pilla, ble jeg skikkelig dårlig når jeg fikk mensen.
Så jeg fikk meg en aha-opplevelse i dag gitt.
Men nå har det verste roet seg, og jeg sitter her med nattbind og broccoli.

Broccolien spises rå, og den hjelper veldig på menssmerter. Like bra som paracet faktisk, men mye bedre smak. Spiser rå broccoli som snacks jeg. Nammm [:D]

Jaja, jeg syns dere er helt toppers også; Du, Pastella, bertelure, og resten av gjengen.
Men måtte jo heie litt på dere da, som hadde ikm omtrent samtidig som meg.

vi får håpe det klaffer i oktober godhjerta!! vi får håpe det er måneden våres[;)] jeg skal på apoteket en tur igjen og kjøpe el test , igjen, hehe...[:D] bruker mye penger på el tester gitt.. så skal jeg ta solvipect, må ikke glemme den. prøve den ordentlig for første gang denne måneden. skal jeg begynne å ta dagen etter siste dag mens, frem til EL? bruker du solvipect godhjerta?

Det er 1 pp ja, så jeg bør egentlig bare slappe av fremover. Skal ikke ta el.tester denne mnd, ble så stresset av det jeg. Må vente litt for å se om kroppen ordner dette selv, brukte el. tester denne mnd. Hadde lh stigning 14-15 dag etter mensen. Lykke til bertelure og godhjerta [:)]

takk! og i like måte!![:)]

jeg også har kort mens, 3-4 dager. ganske like der vi da. da får jeg ta solvipect og el tester! så får vi se hva som skjer fremover. lykke til allefall[:)] litt pesing blir det nok, hehe

Eg trur du ska venta me å ta ein test eg.. eg hadde tat test når eg va 4vk forsein og da va da negativ.
dn va posetiv når eg va 6vk påvei.. ta ein litt seinare du.[:)]
trur detta går bra[;)]
Klem

Back
Topp