Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser a men den virka litt rar og tjukk, ville tatt en ny test i morgen eller ved forventet mensHEI! Jeg tok en test igår og den var 100% negativ. Tok en test idag og jeg ser en svak strek! Ser dere det?
Enda 3 dager til angivelig mens!Vis vedlegget 439963
Takk for svar! Jeg tenker å ta en ny test på mandagSer a men den virka litt rar og tjukk, ville tatt en ny test i morgen eller ved forventet mens
Jeg fikk mensen igår dessverreSer den ja. Hva sier dagens test ?
Huff, så kjedelig! Bruker egt Clearblue digital tester, men var på ferie så var derfor det ble en slik en. Skal aldri bruke det igjenRfsu er ikke noe gøy merke. Jeg fikk masse skygge på de.
Fikk dessverre mensen igår, så får bare fortsette og prøve! Har prøvd nå i 1,5 år uten å lykkes. Så var kjedelig att det ble sånn :/Den der var tydlige synes jeg
Fikk dessverre mensen igår, men godt att flere ser den og att det ikke bare var mine «linjeøyne»Den der var da tydelig!
Huff ja kjenner følelsen . Prøvde over ett år vi også med en del skygger , ma og kjemisk . En syklus så skinner sola for deg ogsåFikk dessverre mensen igår, så får bare fortsette og prøve! Har prøvd nå i 1,5 år uten å lykkes. Så var kjedelig att det ble sånn :/