Tok en test i dag

Gjørdis

Glad i forumet
Å den var negativ[:(]

Uff. Skal det aldri bli vår tur til å bli gravid.... Og jeg som hadde et stort håp denne gangen, og var så optimistisk. Hadde alle symptomene på gravid også.

Vi har ingen flere egg på frys, så nå må vi gjennom ett nytt forsøk med spray og sprøyter, men blir å vente til våren.

Har pratet med Tromsø i dag, og de mente at jeg bare skulle slutte på medisin, så ville jeg få blødning i løpet av de nermeste dagen.

Huff, har vært en skikkelig dritdag i dag, har vært tungt å være på jobb, skal ingenting til før jeg vil begynne å grine. Denne gangen har jeg det skikkelig tungt[:(][:(] Alt er bare dritt.....

Ble litt langt og sytete dette, men måtte bare få det ut.
Blir nok å ta meg en pause ifra BV også en stund nå framover, så vil bare benytte anledningen til å ønske alle rugere å prøvere lykke til. Og gratulerer til dere som tester positivt.

Det skal ikke være lett dette her, hvor mange forsøk har du vært gjennom? 

off[:(]det var trist å høre[:(]

er så dumt at noen må igjennom dette så mange ganger før det skal klaffe. det er en tung prosess dette her[:(]

ta godt vare på deg selv nå

stor klem fra meg

Tusen takk for alle gode ord og trøsteklemmer jenter, dere er helt fantastiske.

ORIGINAL: fano

Det skal ikke være lett dette her, hvor mange forsøk har du vært gjennom? 

Har hatt ett ferskt forsøk og to fryseforsøk.

ORIGINAL: Nesing

Uff, dette var fryktelig trist å lese, Gjørdis [:(]! Håper julen vil gjøre deg godt og at du får ladet batteriene frem mot nytt forsøk til våren. Ta godt vare på deg selv i tiden som kommer. Forstår svært godt at du er skuffet og veldig lei deg. Få ut alt det vonde slik at du igjen klarer å se positivt på neste runde.

Store trøsteklemmer herfra

Signerer Nesing her og sender med en ekstra klem.

Huff, håper det klaffer neste gang, krysser fingre og tær. Den følelsen man sitter igjen med går ikek ann og beskrive heller. Men da er det veldig godt og ha den gjengen her inne. ta vare på deg selv [:)]

Uff var ikke sånn det skulle gå[:(]
Håper du kommer sterkt tilbake på forsøk 2, og da SKAL de klaffe for dere.

Å nei  så trist Gjørdis[:(][:(]

Håpa du får slappa godt av i julo og få detta litt på avstand.

Sende deg ein stor klem og gode tankar

Nei. Dette var skikkelig trist Gjørdis. Huff. Det var jo ikkje sånn det skulle gå..[&o]
Sender deg mange trøsteklemmer i mangel av ord..

send en trøste klæm tell deg..

ORIGINAL: VilSåGjerne

er så dumt at noen må igjennom dette så mange ganger før det skal klaffe. det er en tung prosess dette her[:(]

stor klem fra meg

signerer denne...en pause fra BV er kansje ikke så dumt,jeg hadde oxo d da vi ikke klarte det i vår...det kan hejele på for å få ladet batteriene...
Men vi er her for deg, og du kan syte så mye du vil[;)]

Lykke til på nytt forsøk[;)]

Det var fryktelig trist og høre[:(]
Tror nok en BV-pause kan gjøre godt for kropp og sjel når ting er tungt.
Sender deg en stor klem[:)]

Det var trist å høe, men ikke mist motet vennen, husk at det er veldig mange av oss som har hatt flere forsøk og det klaffer nok tilslutt for deg også. Det er bare et ferskforsøk du har bruktopp dersom jeg husker riktig, og jeg ble heller ikke garvid i første runde. Heller ikke........skal ikke ramse dem opp her det er mange, som har blitt gravid på senere forsøk og ikke første ferskforsøk med eventuelt fryseforsøk som hørte til første runde.

Men det er nok lurt å ta seg en pause, slik at du for ut det vonde og samlernye krefter og en god porsjon pågangsmot til neste forsøk til vårparten. Ellers er det lurt å iutsette det til de lysere mnd også, det sies at dette kan bidra til at de som sliter kan bli lettere gravid enn i mørketida, om det er sandt eller ikke hvet ikke jeg.

ORIGINAL: VilSåGjerne

stor klem fra meg

sign[:)]

Back
Topp