tok en strimmeltest idag jeg :p

GutteMamma89

Gift med forumet
Novemberlykke 2022
den var svaaaaaaaaaaaaaaaaak... kanskje bare jeg som ser den til og med? :P... Blir spennende å ta en til på fredag :D da jeg venter mens!

vi får se.... utrolig vanskelig!!! :p

sett på bilder av strimmeltester på nettet nå av jenter som har tatt fom 10 dag etter eggløsning hvor testene bare blir sterkere og sterkere for hver dag..! og MANGE av de var lik min!!

Har bare en test igjen her... ååååååå :O

Jeg fikk positiv med billigstrimmel 10 dpo ;-) Ta en ny på onsdag! Hihi! Så kan du kjøpe deg en digital en eller no og ta den på fredag eventuelt ;-)

er ikke strimmeltestene de som er positive tidligst som regel a? ;) :p

Jeg har en clearblue liggende..... kommer til å ville ta den i morgen, men skal prøøøøve å vente :p hihi

men hvor sterk var din på 10dpo?? har du bilde? :D

ooooooooooi så spennende !! :D:D:D hvor mange uker er du da..3 + noe ? guu så spennende. Jeg skal også teste i morgen :D tror ikke det slår ut noe, men må bare prøve:D

tingelinge skrev:
ooooooooooi så spennende !! :D:D:D hvor mange uker er du da..3 + noe ? guu så spennende. Jeg skal også teste i morgen :D tror ikke det slår ut noe, men må bare prøve:D

3+2 tror jeg :S venter mens på fredag! 24.juni...

ja dette er veldig spennende!! ikke lenge til du skal teste heller?? :D

Tar en til test på fredag! Hååååper den viser ett litt mer sikkert svar!

tingelinge: du skrev jo at du skulle teste i morgen :p sorry!!

da må du oppdatere oss altså!! :D krysser fingrene for oss begge de neste dagene :))

heihei... er meget ny her men må bare gratulere dere som å har fått litt svakt positivt og sterkt positivt=) e har å... en clear blue og 3 strimler... 5 dager t test kan være positiv sies d her... men håper veldig så føler symtomene nesten er ønsket fram kanskje... litt usikker men håper =)

tusen takk=)=) håper d for alle dere andre å=) om d stemmer så får e visst termin 7 mars=) min bursdag=)

*MommyToBe* skrev:
er ikke strimmeltestene de som er positive tidligst som regel a? ;) :p

Jeg har en clearblue liggende..... kommer til å ville ta den i morgen, men skal prøøøøve å vente :p hihi

men hvor sterk var din på 10dpo?? har du bilde? :D

Har ikke bilde, men var sterk nok til at det ikke var noen tvil. Dagen før fikk jeg negativ ;-)

tok en test i morges :P negativ som forventet hehe , tenk å være så utolmodig som meg :D !

Spennende!:-) Lykke til!
Tok 3 strimler igår og 2 idag, (litt ivrig) forholdsvis svake- den siste var litt tydeligere:-) ser ut som det er bolle i ovnen, utrolig gøy!

skjønner godt at dere er ivrige!! er det selv jeg! :D :D bestillte 5 strimmeltester idag, så håper de er her på fredag (da venter jeg mens) 

Krysser fingrene for oss jenter!! <3 <3 <3

cec78 skrev:
Spennende!:-) Lykke til!
Tok 3 strimler igår og 2 idag, (litt ivrig) forholdsvis svake- den siste var litt tydeligere:-) ser ut som det er bolle i ovnen, utrolig gøy!

når blir termin da? :D heldiggris!!

=) tok ny test i dag og den viste klar positiv=) e meget happy her=) håper den blir sterkere på dere andre å som er utålmodige=)

bolla3 skrev:
=) tok ny test i dag og den viste klar positiv=) e meget happy her=) håper den blir sterkere på dere andre å som er utålmodige=)

så herlig!! grattis! :))

*venter utålmodig på strimmeltestene*

:p :p

gratulerer :D Så kjekt!! Her var det klart negativt i morges :P 4 dager til en graviditets test kan være positiv :P 9dpo..... ;)

håper dere kommer etter=)=) håper bare den sitter skikkelig her=) ska t tyrkia t søndag så e litt redd for åssen d blir når e ska ut å fly men håper det går greit=)

Back
Topp