tok en ny test idag....

Septemberkansje

Betatt av forumet
Januarskatter 2015
23 desember tok eg en test,den digitale som viser uker...da viste den 1-2 uker da...så tok eg en ny idag..den viste 2-3 uker..kan dette stemme når eg hadde siste mens 1 desember,og har en syklus på 28 dager...har alltid hatt regelmessig mens..noen som vet??skulle det stått mer enn 2-3 uker idag???:cool:
 
Jeg tok også en digital test i dag. På min stod det 1-2 uker. men stemmer ikke helt.. Jeg hadde sist mens 27. november og ca.30 dagers syklus. Etter terminregningen her inne er jeg 4uker + 4dager.
 
Jeg tok også en digital test i dag. På min stod det 1-2 uker. men stemmer ikke helt.. Jeg hadde sist mens 27. november og ca.30 dagers syklus. Etter terminregningen her inne er jeg 4uker + 4dager.

hmm..så det betyr da at disse testene ikkje er helt til å stole på da???
 
Det stod 3+ og så mista jeg den i gulvet... så derfor ble vel min så feil. Når den var ferdig stod det 1-2.. Er nok ikke alltid helt til å stole på. Kanskje lurt å ta en til vist du er i tvil.

Jeg skal be om en tidlig ul siden jeg hadde en Sa sist, og fordi jeg har hatt litt ustabile sykluser. Men er helt sikker på forrige mens.
 
Ja den viser ikke fra første dag i siste mens... den er fra el, dvs at man kan legge på ca 2 uker...

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Ta den på morgenurin for å få mest nøyaktig svar :)

♥liten spire i magen med termin i juli 2014♥
 
Ja den viser ikke fra første dag i siste mens... den er fra el, dvs at man kan legge på ca 2 uker...

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Jepp
 
23 desember tok eg en test,den digitale som viser uker...da viste den 1-2 uker da...så tok eg en ny idag..den viste 2-3 uker..kan dette stemme når eg hadde siste mens 1 desember,og har en syklus på 28 dager...har alltid hatt regelmessig mens..noen som vet??skulle det stått mer enn 2-3 uker idag???:cool:

Synes det høres rimelig ut siden det er en ca en uke siden du testet sist og testen har lagt på en uke. Husk også som noen andre nevner her at testen viser antall uker siden EL og ikke siste mens.
 
23 desember tok eg en test,den digitale som viser uker...da viste den 1-2 uker da...så tok eg en ny idag..den viste 2-3 uker..kan dette stemme når eg hadde siste mens 1 desember,og har en syklus på 28 dager...har alltid hatt regelmessig mens..noen som vet??skulle det stått mer enn 2-3 uker idag???:cool:
2-3 uker på testen betyr 4-5 uker gravid!!!
 
Sist jeg var gravid så fikk jeg 1-2 uker når det skulle vært 3+ Men alt utvilklet seg som det sku likevel ;)
 
Back
Topp