Tok en ny digital cb og

Tadewi

Flørter med forumet
den viste 3+ :) Ifølge mine beregninger er jeg ca 4+3 idag. Skulle da testen vist 2-3, eller er jeg da mest trolig over 5 uker siden den viste 3+?? Mye rart man skal lure på;)

Testen min på mandag viste 2-3 og i følge terminkalkulatoren var jeg fem uker i går.
Så vil anta du er 5 + ja.

Da er du nok sikkert 5+ uker da ja :) Har du styr på når siste menstruasjon var? :)

Testen min på mandag viste 2-3 og i følge terminkalkulatoren var jeg fem uker i går.
Så vil anta du er 5 + ja.

Takk for svar, tror nemlig at jeg er 5+0 idag isåfall, blir så himla usikker;)

Da er du nok sikkert 5+ uker da ja :) Har du styr på når siste menstruasjon var? :)

Første dag i siste menstruasjon var 28. januar. Jeg testa etter EL, og tror jeg hadde positiv test den 09.02, men i og med at jeg aldri har testa etter EL før så ble jeg veldig usikker. Så jeg beregna termin etter babyverden sin terminkalkulator istedet, og den fortalte meg at jeg mest trolig kom til å ha EL rundt den 13.02 etter min 32 dagers syklus. Bah, ble langt dette;)

Takk for svar, tror nemlig at jeg er 5+0 idag isåfall, blir så himla usikker;)

Første dag i siste menstruasjon var 28. januar. Jeg testa etter EL, og tror jeg hadde positiv test den 09.02, men i og med at jeg aldri har testa etter EL før så ble jeg veldig usikker. Så jeg beregna termin etter babyverden sin terminkalkulator istedet, og den fortalte meg at jeg mest trolig kom til å ha EL rundt den 13.02 etter min 32 dagers syklus. Bah, ble langt dette;)
okay. Da hadde du mensen en dag etter meg. Og jeg er 5+0 i morgen regnet ut i fra det :) så da er du 4+6 i morgen i følge mens

okay. Da hadde du mensen en dag etter meg. Og jeg er 5+0 i morgen regnet ut i fra det :) så da er du 4+6 i morgen i følge mens

Er det jeg har gått sånn utifra også, men testen viste 3+ idag. Men når man tar disse eggløsningstestene er det slik at så lenge begge strekene er like sterke så er den positiv selv om begge strekene ikke er sterke i se selv? Var det jeg var så usikker på når jeg testet:/

Er det jeg har gått sånn utifra også, men testen viste 3+ idag. Men når man tar disse eggløsningstestene er det slik at så lenge begge strekene er like sterke så er den positiv selv om begge strekene ikke er sterke i se selv? Var det jeg var så usikker på når jeg testet:/
ja er teststreken like sterk som kontrollstreken er det positivt. Men husk at eggløsninga skjer ca to døgn etter den har vist positiv :)

Å mine EL tester ble sterkere etterhvert fra den begynte å bli sterk.

Å mine EL tester ble sterkere etterhvert fra den begynte å bli sterk.

Ok, da var den positiv den 9. feb, men jeg hadde negativ test både den 8. og den 10. Ikke lett dette her, menstermin er vel rundt 4-6 nov antar jeg, så går utifra 4. nov enn så lenge, så får jeg se på den tidlige ultralyden senere når den tid kommer:):)

Back
Topp