Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Testen min på mandag viste 2-3 og i følge terminkalkulatoren var jeg fem uker i går.
Så vil anta du er 5 + ja.
Da er du nok sikkert 5+ uker da ja Har du styr på når siste menstruasjon var?
okay. Da hadde du mensen en dag etter meg. Og jeg er 5+0 i morgen regnet ut i fra det så da er du 4+6 i morgen i følge mensTakk for svar, tror nemlig at jeg er 5+0 idag isåfall, blir så himla usikker
Første dag i siste menstruasjon var 28. januar. Jeg testa etter EL, og tror jeg hadde positiv test den 09.02, men i og med at jeg aldri har testa etter EL før så ble jeg veldig usikker. Så jeg beregna termin etter babyverden sin terminkalkulator istedet, og den fortalte meg at jeg mest trolig kom til å ha EL rundt den 13.02 etter min 32 dagers syklus. Bah, ble langt dette
okay. Da hadde du mensen en dag etter meg. Og jeg er 5+0 i morgen regnet ut i fra det så da er du 4+6 i morgen i følge mens
ja er teststreken like sterk som kontrollstreken er det positivt. Men husk at eggløsninga skjer ca to døgn etter den har vist positivEr det jeg har gått sånn utifra også, men testen viste 3+ idag. Men når man tar disse eggløsningstestene er det slik at så lenge begge strekene er like sterke så er den positiv selv om begge strekene ikke er sterke i se selv? Var det jeg var så usikker på når jeg testet:/
Å mine EL tester ble sterkere etterhvert fra den begynte å bli sterk.