Tok en CB-digital idag

Takk [:D] Det er så gøy å se de positive testene så MÅ bare teste [8D]

Idag skal jeg ringe til UNN og fortelle at jeg er gravid. Gleder meg! Så må jeg jo høre hvordan vi gjør for å få UL. Den skal vel tas i Hammerfest, så må høre om det er UNN, jeg eller fastlegen som bestiller den. Har hatt god kontroll på alt som skulle skje i prøverørsprosessen, men aner ikke hva jeg skal gjøre nå [8D]

Sååå fin [:)]

Skulle ønske at denne testen ble brukt da vi testet første gang. Jeg skjønte ingenting av strekene. Måtte bare vente til jeg så babyTs reaksjon. Det var et laaaaangt sekund!

ORIGINAL: froskus

Skulle ønske at denne testen ble brukt da vi testet første gang. Jeg skjønte ingenting av strekene. Måtte bare vente til jeg så babyTs reaksjon. Det var et laaaaangt sekund!

Så utrulig da må væra å sjå da ordet lysa mot dåke[:)][:)]

ORIGINAL: ElinR

ååå så herlig syn [:D][:D][:D] grattis igjen [:)][:)]

Å så fin, gratulerer igjen. [:)]

ORIGINAL: vestlandsjento

Så utrulig da må væra å sjå da ordet lysa mot dåke[:)][:)]

Takk, alle sammen [:)]

Min mann var bedre fornøyd med denne testen, ja. Ikke så lett å skjønne seg på disse kompliserte pinnene vi tisser på [;)]

For et nydelig syn[:D].....................(jeg vil å ha, NÅ!!!)

ORIGINAL: *Levende Lys*

Hærlig bilde

Disse digitale er jo så fine, men i lengden er det best med de med strek, for da ser man at streken blir mørkere[;)]

ORIGINAL: Dunn

ORIGINAL: froskus

Gratulerer igjen, begge to[:D][:D] Så fantastisk bra[;)]

Grattulerer Baby T. Koselig at dette går rette veien. Masse lykke til [:)][:)]

hvis du bare ante hvor mye jeg har satt inn i letingen etter en pc de siste dagene!!
gratulerer så masse! helt fantastisk å logge på til [:)]

lykke til videre!!

Back
Topp