Tok du magebilder i svangerskapet?

Tok bilder annenhver-hver uke, alt ettersom. Har tatt vare på alle. Tenker at det er fine minner og at det kan være morsomt å sammenligne ved evnt senere svangerskap:)
 
Tok et i uka som regel, og syns detvar veldig spennende å følge med på gjennom graviditeten. I ettertid har jeg ikke sett mye på dem og kommer ikke til å bruke dem til noe, men det blir sikkert spennende å se på igjen ved ny graviditet. Pluss at jeg skal ha et bilde i babyboka også:)
 
Tok hver uke. Den dagen jeg byttet til ny svangerskapsuke. Med alle tre. De har det som en del av historien om ventetid i boken om meg nå. Jeg tok bildene selv, men med studiobakgrunn og lys hjemme i kjelleren (sånn søsteren min tok hintet om at nr tre var på vei).
Syns kollagen har blitt så fin. Med skilt som forteller uken under. Da sønnen kom en uke før termin rakk jeg å ta bilde hvor jeg sto i samme positur og holdt han i magehøyde på «uke 39» bildet. Han var så ny at han spontant krøllet seg sammen som om han var på innsiden ennå.

Jobber med å gjøre serien om til digitale skisser. Kult å se hvordan magen forandret seg.
 
Tok hver uke med første. Har faktisk printet de ut og satt de i et album, men ikke så spennende å se på i ettertid så kunne likesågodt bare hatt de på den eksterne harddisken :) tok ikke hver uke med andremann, men tok minst et i mnd. De har jeg ikke fremkalt ennå.
 
Prøvde å ta ett PR uke. Og i svangerskap nr 2 sammenlignet jeg magene. Har dem fortsatt på mobilen og skal ta de beste og ha i album.
 
Med første tok jeg vel et i uka, glemte det litt bort på slutte , mens med nr to tok jeg det når jeg husket, kanskje en gang i måneden.
 
Back
Topp