Tok du magebilder i svangerskapet?

M

Moderator Linda

Guest
Kor ofte tok du bilder av magen? Og kva har du evt gjort med bilda? :)
 
Har tatt hver uke med alle mine 3 :) var gøy å se litt tilbake osv. Tenkte å klippe sammen en video . Men det har jo ikke blitt, så har ikke brukt de bildene.
Har tatt fra uke 15 og fram til den dagen jeg står med rier og skal på føden , også dagen jeg kommer hjem fra føden også et bilde en uke etter, da magen svar helt tilbake til der den var, da gadd jeg ikke mere :p
 
Ja, tok noen i løpet av graviditetene som minne :Heartred har de liggende på pc og harddisk :)
 
Ja, mannen tok bilde hver uke begge gangene. Har ikke gjort annet enn at de er lagret og vi har dem som minne.
 
Tok et i ny og ne, de ligger jo lagret i skyen. Vet ikke om jeg kommer til p gjøre så mye med de.
 
Hadde planer om å ta hver uke, men det har nok heller blitt mer en gang i mnd her. Syns det er koselig å se tilbake på.
 
Tok 1-2bilder i mnd med tettsittende topp. Fint å se tilbake På, og morsomt da jeg plutselig så at den store magen hadde senket seg
 
Jeg var flink til å ta bilder hver uke frem til rundt uke 25, da flyttet vi og ukene begynte å gå fort så da ble det noen uker jeg glemte det. Synes det er fint å se tilbake på og å sammenligne uke til uke. Graviditeten er bare et par måneder unna for meg men synes det virker lenge siden jeg hadde magen og har ‘glemt’ hvordan den faktisk var så bildene er fantastisk å ha. Var veldig glad i den fine magen min ❤️ Har ikke gjort noe med den enda, skal ikke publisere den eller noe, men tenkte å lage en fotobok fra året for å ha hjemme og tar kanskje med en måned for måned av magebilder på en side da.
 
Ikke fast.
 
Ja, tok innimellom. Har de bare på mobilen + siste i boken hennes.
 
Tar 1 når jeg er over 20 uker og et ved 36 uker, bare som et minne.
Ikke vært tid til å ta på sykehuset, vært ganske stress de to forrige gangene :hilarious:
 
Tok en gang i mnd kanskje og har limt inn noen i babydagboken:)
 
Tok fler med nr en, men tar ett i ny og ne nå også :)
 
Vi tok noen. Tror jeg kanskje har 6-7 totalt. Nå i ettertid skulle jeg ønske jeg tok flere.
 
Tok et bilde hver uke i begge svangerskapene. Har ikke brukt de til noe, men de ligger lagret som minner fra graviditeten :)
 
Var alt for dårlig med nr 1, så det angrer jeg på nå.. men nr 2 var jeg mye flinkere, og har ukesbilder hver uke fra den uka jeg oppdaget graviditeten :)
 
Back
Topp