Tok du magebilder i svangerskapet?

stinefine

Februar 2014 sin Udefinerbare!
Oktobermirakler 2013
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Septemberlykke 2015
Det gjorde jeg! (ihvertfall første svangerskapet :p)
Var flink og forsøkte ta hver uke, la de ut her på babyverden i en egen tråd http://forum.babyverden.no/threads/stinefines-magebilder.608918/ (link funker kun i nettleser, har jeg blitt fortalt).

I de andre svangerskapene tok jeg også magebilder. La ut noen få på terminforumet, men ikke så ofte som med første (var vel mest ivrig da :p )

Noen flere som tok magebilder?
Hva har dere gjort med dem?

• Liker
Reactions: BMC
Tok ikke hele tiden, men tok noen ordentlige ca 14. Dager før termin :) Settes inn i albumet hans.

Tok innimellom og la ut på terminforumet :) har de enda på telefonen, litt koselig å se tilbake på :)

Vi tok bilde en gang i uka fra uke 8. Har lagret de i egen mappe på pcn. Koselig og se tilbake på og jeg ser for meg at det er litt gøy å sammenligne med magen neste gang.

Tok ca annenhver uke da magen begynte å komme. Har ikke gjort noe med den ennå, satte det sammen til en bildeserie, men ikke noe mer.

Ja tok mange, hver eneste uke! Har sletta en del i ettertid for det er bare de bildene med stor mage som er morro og ha!
Også er det ledig komisk å se det første magebilde der jeg innbilte meg at jeg hadde sååå stor mage!! Hahaha

Bildene ligger bare på pcen :)

ja i både dette å i det forrige. nå ca annenvær uke norn ganger oftere

Tok jevnlig med første, og.. Vel, av og til med andre.

Ikke mange, bare noen få ganger med mobilen. Hadde tenkt til å ta noen ordentlige bilder, men det ble dessverre med tanken begge gangene

Ja!!!!
Delte de her på forumet og på fb. Har tatt fotografbilder begge gangene, men de har ikke kommer opp på veggen enda :p

Tok ikke med første, men denne gangen har jeg gjort det jevnlig. :) Angrer på at jeg ikke tok med første.
Tok kun med tlf.

Last edited:
Ja, tok en gang i måneden etter første trimester. Har de i vår album, og i guttene sine.

Tok jevnlig bilder fra omtrent midtveis i svangerskapet og ut. Noen få bilder før dette, men mest for å se den store utviklingen fra start til slutt. Har noen av dem i albumene hans og mange lagret på nett.

Back
Topp