Tok det lang tid *inspirert*

I-J, Å & ?

Glad i forumet
Tok det lang tid før dere fant kjærligheten igjen etter deres siste brudd (tenker da på forhold som har vart en god stund) ??

Det ble slutt med bf i sjor i august. Og jeg har hatt 3 supre karer som har vært kjempe intereserte etter det. Kjempe glad i unger og skikkelige "drømmemenn". Men jeg klarer det ikke. Kjenner den boblende følelsen en stund, så går det over til irritasjon [&:]
 
Nei, det tok ikke lang tid. Jeg som skulle være alene leeenge, traff kjæresten min bare noen mnd etter bruddet.
 
Vel, det ble slutt for et år siden og jeg har ikke klart å interessere meg for noen enda...... Men tror jeg er blitt veldig brent da [8D] Bare de siste mnd jeg klarer å se på en mann og tenke "han var jo litt søt"....
 
Tok ca et år... men det krevde mer fra meg!! Jeg måtte ligge fra meg gammel bagasje og starte med rene ark... men ja annerledes å treffe menn når man har barn, mer å diskutere!![8D][:D]
 
Det er litt over 2 år siden det ble slutt mellom meg og bf! Jeg er enda singel..
Er først nå i de siste jeg har hat tanken på at det kunne ha vært koselig med en kjæreste!
 
Tok bare 4mnd, men det va ikke planlakt, men jeg falt rett i do [8D] Men han er og da drømmeprinsen [:D]
 
ORIGINAL: fairy

Nei, det tok ikke lang tid. Jeg som skulle være alene leeenge, traff kjæresten min bare noen mnd etter bruddet.


[:D]
 
tok ca 10 mnd før jeg fikk en kjæreste[:)][:)] og han er bare BEST[:D]
 
Traff min kjære 7 md etter at det ble slutt, og vi ble sammen 2 mdr. senere.
 
Back
Topp