Tok dere test uten at mannen viste det?

BitteLilleBaby

Blir kjent med forumet
Ser det er noen som sier at de har "sagt" det til mannen/sambo, er det mange som tar test uten at mannen vet det? :)

Jeg har en mann som jobber i nordsjøen, så jeg tok test når han var ute,men han visste jo at d var en mulighet for at jeg var gravid.
Første gang vi ble gravide ville jeg overraske han, så jeg fortalte han at "tante rød" var på besøk (han var i nordsjøen), selv om jeg allerede hadde tatt en test som var positiv. Jeg kjøpte inn et fint kort og "verdens beste pappa" (ei bok) og "hvordan bli røykfri" (han røyka før). Han ble selvfølgelig veldig overraska og gla, men d varte ikke så lenge, da jeg hadde en SA i uke 8.
Sist gang jeg var gravid tok jeg bilde av testen og sendte på mail til han, da var han også i nordsjøen. D endte også i spontanabort, i uke 11+5.

De tre gangene jeg ikke har prøvd å overraske han har d gått helt fint (knock on wood)..

Ja jeg tok en test før jobb, og fortalte det til han samme kveld :)

Jeg tok på morgenen når han sov, og så planla jeg en koselig måte å si det på ;o) Frokost ute i det fri med litt ekstra, og en liten vri på måten han fikk høre det på... Det var perfekt! Synes det var veldig moro å kunne fortelle ham det som en liten overraskelse! Selv om vi begge visste at det kunne klaffe...

Amberline skrev:
Ja jeg tok en test før jobb, og fortalte det til han samme kveld :)

Samme her :)

Tok testen når han allerede var dratt på jobb.

Mann i Nordsjøen gjør det jo vanskelig å ta testen sammen ja ;) Hihi!

jeg humper rundt på krykker for tia, så her er det mannen som må på apoteket å kjøpe tester gitt....hehehe

Jeg tok testen når han hadde dratt på jobb. Ikke fordi jeg ikke ville ha han der, men fordi jeg hadde fri og sov litt lenger :-P
Ringte han med en gang og fortalte om det positive resultatet, klarte ikke å vente til kvelden. Han ventet på en måte på det da, siden vi var aktive prøvere :)

Vi tok testen og fikk "svaret" sammen og det er noe spesielt som jeg er veldig glad for at vi delte. Begge ble like forbauset og lurte på om det virkelig var sant.

Sambo hadde dratt til Oslo for å jobbe (da han er fra oslo, bor han hjemme og jobber der om sommeren. Da han får mer relevant jobberfaring der enn her i Trondheim).

Og siden jeg har lange sykluser trodde vi ikke at det ble en pp i juni... (han dro 3.06). Jeg gikk og ventet på EL, tempet og styrte på... Så fikk jeg det for meg og ta en g-test... Og den var positiv!

LITT overrasket sendte jeg mld til sambo, som var på jobb, at jeg trodde jeg var gravid.... "Hvorfor tror du det?" svarte han... "Fordi jeg har tatt en test;)". Han ble kjempeglad!

11 dager etter forventa mens så sendte eg samboer ned på apoteket, "nå må du gå å kjøpa ein teste"!!!

Hææ?! Snakk om stressa mann :p

Så testa eg positivt, stor å grein litt gledestårer på badet i någen min før eg ropte på han, for å visa testen. Den forstod han ingeting av, så eg måtte forklara han, hehe :)

Du gråt av glede håper jeg Hekla85 :) Søt historie :)

Har ei lita ei fra før, født i juli 2011, hadde ikke tenkt til å prøve på nr. 2 før til høsten:) Men har ikke gått på noe prevansjon, så viste jo at muligheten var der for at det kunne skje før:) Hadde ingen mistanke, før mannen min ba meg ta en test siden han mente at jeg var sur hele tida, og han sa det minte han om begynnelsen av sist svangerskap. Så jeg tok testen morgenen etterpå, han var ikke hjemme akkurat da, og den lyste positiv med en gang;) Viste ikke om jeg skulle le eller gråte, men nå gleder vi oss til nr 2 skal komme:D Ringte han med en gang etterpå, han var litt paff tror jeg, kjenner meg vist veldig godt, hehe:)
Tok tidlig UL 5 dager etter, og da var jeg vist 6,5 uke på vei, men litt usikker termin, så kommer til å be om å bli henvist til en ny UL time, etter legebesøk 3. juli:) 

Gubben var faktisk utenlands når jeg tok test, så han fikk ikke vite det før dagen etter.. Hadde tenkt å vente til han kom hjem igjen, men klarte ikke å vente, så fortalte det på telefonen dagen etter.

Forrige gang fortalte jeg det samme dagen jeg tok testen :)

Back
Topp