Tok dere med egne klær til babyen eller brukte dere sykehusklærne?

Tenker at om man blir anbefalt å ikke ta med egne klær fordi de kan bli borte, så er nok det basert på erfaringer de har gjort seg der :) fort gjort at det blir gjenglemt en eller annen plass.

Tenker jeg å! Eller så er det sikker fort gjort å legge en utbæsja eller utgulpret body i en pose som igjen blir tatt med av vaskepersonell fordi den ligger på gulvet ved klesvasken eller noen i den duren :p
 
Eldste brukte sykehusets klær til vi skulle hjem. Mest praktisk slik siden vi brukte sykehusets tøybleier som ikke hadde sperrelag.

De andre to er født hjemme og hadde følgelig egne klær hele veien.
 
Han brukte str 50 i 1 mnd fordeom da. Men kanskje det meste der var i 44 :) uansett så led han ingen nød :-Dhehe

Litt usikker faktisk :p men passet knøttet mitt på nett under 2,5 kilo, så kanskje 44 ;-) hehe..
 
Hadde med eget, og skal ha det nå også.
 
Hadde med egne klær :) Men dem putta på han en fæl stygg body med engang, så den ble bytta dagen etterpå :) Nå kommer jeg til å be dem eller spør om vi kan bruke det vi har kjøpt fra starten av :)
 
På eldste brukte jeg sykehusets klær.. Har termin om 2 uker, og denne gangen har jeg pakket ned eget tøy! :)
 
Vi kommer til å ta med egne til lille spire med mindre det tar laaaaang tid før positiv test og sykehusklærne innen det har blitt litt finere (og mer passende) :p
 
Sykehuset sine klær:) hun måtte ha så mye tepper rundt seg uansett:p brukte egne klær når vi reiste hjem selvsagt:)
 
Hadde med egne, men brukte mest sykehuset sine. Barnepleierne ville det så ikke noe av vårt ble sendt på vask og ble borte:)
 
Vi brukte kun egne klær. Var på sykehuset i 4 dager etter fødselen og hadde heldigvis pakket med en del klær.
 
Er førstegangs, men kommer nok til å bruke sykehusets klær mens vi er der. Ser det ble reagert på det som oppfattes som rare råd om å ikke bruke egne klær på sykehuset fordi de kan bli borte, men også her anbefaler de det samme... I tillegg orker jeg ikke komme hjem med masse skittentøy. Har et fint hentesett lille skal ha på når vi reiser hjem...

Ser mange som brukte sykehusets klær med første har med egne til nr to, hvorfor valgte dere det?
 
Er førstegangs, men kommer nok til å bruke sykehusets klær mens vi er der. Ser det ble reagert på det som oppfattes som rare råd om å ikke bruke egne klær på sykehuset fordi de kan bli borte, men også her anbefaler de det samme... I tillegg orker jeg ikke komme hjem med masse skittentøy. Har et fint hentesett lille skal ha på når vi reiser hjem...

Ser mange som brukte sykehusets klær med første har med egne til nr to, hvorfor valgte dere det?
Da jeg fikk eldste, eneste som har vært på barsel, hadde sykehuset trøyer, ikke bodyer. Siden de fleste i dag synes body er praktisk, skjønner jeg godt at mange tenker slik.
 
Back
Topp