tok akupunktur idag!*ekle detaljer*

x1x*Ammeliten*

Gift med forumet
tok akupunktur mot bekkenløsning og ødem i kroppen(vann)

Hjalp helt sykt!Da hun tok ut nålene av beina mine pipla faktisk vannet ut[:o]Faen så kvalmt[:'(]

ORIGINAL: Lissyjane

Hehehehe vannet sprutet når jeg tok akupunktur under fødselen *fnis* Holdt på å treffe jm som satt nålene hehehe. Se lyst på det. Nå er du kvitt litt vann[:D]

trodde jeg skulle brekke meg jeg!Trodde ikke vann i kroppen var så "fysisk" vann i kroppen.Var jo som en tappekran[&:][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(]ÆSJ!(time igjen til torsdag,vannet skal BORT!)

ORIGINAL: GuttasMamma!

tok akupunktur mot bekkenløsning og ødem i kroppen(vann)

Hjalp helt sykt!Da hun tok ut nålene av beina mine pipla faktisk vannet ut[:o]Faen så kvalmt[:'(]

Haha det opplevde jeg også når jeg var gravid. Så det ikke første gangen så kunne ikke skjønne hvorfor sokkene mine var våte når jeg kom hjem[8D]

Hehehehe vannet sprutet når jeg tok akupunktur under fødselen *fnis* Holdt på å treffe jm som satt nålene hehehe. Se lyst på det. Nå er du kvitt litt vann[:D]

trodde jeg skulle brekke meg jeg!Trodde ikke vann i kroppen var så "fysisk" vann i kroppen.Var jo som en tappekran[&:][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(]ÆSJ!(time igjen til torsdag,vannet skal BORT!)

Deilig ikke sant[:D] Jeg var blå opp til knærne. Håper at du får vannet vekk! Vannet presset sånn på nervene at om jeg hadde sittet en stund,så måtte jeg få liv i en og en fot[8D] God bedring. Får helt vondt av deg[&:]

Auuu du var faktisk enda værre enn meg, og det var vondt. Svei i huden når jeg skulle flekse med foten haha

ORIGINAL: Årolilja

Deilig ikke sant[:D] Jeg var blå opp til knærne. Håper at du får vannet vekk! Vannet presset sånn på nervene at om jeg hadde sittet en stund,så måtte jeg få liv i en og en fot[8D] God bedring. Får helt vondt av deg[&:]

Auuu du var faktisk enda værre enn meg, og det var vondt. Svei i huden når jeg skulle flekse med foten haha

Jeg kunne ikke gå i sko haha. Måtte låne sandaler som var alt for store. Men ja når jeg skulle reise meg så trodde jeg leggene mine skulle sprekke hehehe. Men hjalp akupunkturen?

Jeg hadde noen snowjoggs som ble flittig brukt hehe. I utgpungtet tok jeg akupungtur mot energisperringer (sa damen) i kroppen som gjorde at jeg fikk rask og hard puls som forsyrret søvnen så jeg holdt på å bli GAL, og der virket akkupungturen. Og så prøvde vi på vannet i beia når det kom men det synes jeg ikke funka, vannmengden ble ikke redusert hvertfall...jeg sneik meg litt unna også for det var så vondt til slutt og jeg ble lei. Så lenge jeg fikk sove fikk heller beina sprenge!

Back
Topp