Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hmmm har ikea også [emoji848]Vi har fra Biltema og kjøpte faktisk litt nytt til den i dag. En bru, garasje, en pakke med tog og en pakke med svinger, for 300kr
Vi kjøpte den første pakka til han var 1 år, så hatt deler av den i 3 år og den er like fin.
Noen av togene har mista litt farge, men det er vel eneste slitasjen jeg kan se![]()
Vi er hvertfall vedlig fornøyd.
Vi har vel noe fra IKEA og noen tog fra Brio også.
Ja, de har også litt. Alt ligger i samme kasse og lekes og bygges med sammen, så ingen formening om hvem vi liker bestHmmm har ikea også [emoji848]
Hvilke av de liker du best?
Så de hadde ganske mye mer på Ikea enn den fra biltema så kan fort hende det blir de [emoji16] må uansett til ikea og shoppe når vi flytter [emoji7]Ja, de har også litt. Alt ligger i samme kasse og lekes og bygges med sammen, så ingen formening om hvem vi liker best
Ikea sin er vel også kompatibel med Brio i tilfelle dere får/arver noe av detSå de hadde ganske mye mer på Ikea enn den fra biltema så kan fort hende det blir de [emoji16] må uansett til ikea og shoppe når vi flytter [emoji7]
Tviler på det men greit å vite, liker det at man kunne kjøpe et sett også komplimentere det med flere deler så kommer nok til å kjøpe det vil jeg tro [emoji7]Ikea sin er vel også kompatibel med Brio i tilfelle dere får/arver noe av det
Haha ja. Jeg elsker å bygge togbane. Ofte mer gira enn ungeneTviler på det men greit å vite, liker det at man kunne kjøpe et sett også komplimentere det med flere deler så kommer nok til å kjøpe det vil jeg tro [emoji7]
Så får vi se hvem som leker mest med det [emoji23][emoji23][emoji23]