Tog-kake

Laila1981

Elsker forumet
Har forsøkt meg på å lage Lokomotivet Thomas-kake til storebror her som blir 3 år i  morgen. Resultatet ble så som så og jeg er litt usikker på om jeg skal tørre å sette den fram i morgen..[X(]
Hva syns dere..? Skakk og skjev ble den... (men har aldri ledd mer mens jeg har pynta kake noen gang da.. [8D] )

I forhold til noen av dere andres kaker så er det nesten flaut å legge ut bilde av denne kreasjonen..

den var kjempe fin, vil tro at storebror synes det er kjempe stas med togkake(og det er jo det viktigste) [:D]
gratulerer med 3 åring

Hadde glatt servert den der jeg hvertfall[:D] Syns den var fin jeg :)

Syns den var fin og at du skal servere den [:D]
Og hvis den er litt skreiv og slikt (så ikke det på bildet) så syns jeg ikke det gjør noe når det er hjemmelaget, er jo litt av sjarmen det [:)]

Den var jo kjempe fin! Kreativ og flink du er ?

Den var jo knallfin!!! LK kommer til å bli sååå fornøyd[:D][:D]
Gratulerer med en 3 åring i hus!!!!!! [:)][:)][:)] Nå er jo klokka over 12, så HURRAAAA

ORIGINAL: Camomama

Den var jo knallfin!!! LK kommer til å bli sååå fornøyd[:D][:D]
Gratulerer med en 3 åring i hus!!!!!! [:)][:)][:)] Nå er jo klokka over 12, så HURRAAAA

Signerer [:)] Jeg synes kaka var superfin!! Og det er MYE mer enn det jeg hadde klart å lage.... [:)]

Tusen takk for alle komplimentene for kaka. LK blir nok sikkert fornøyd med den, for han er ikke så kravstor når han ber meg tegne toget heller.. Hehe..[8D] Og det er jo det som er viktigst. Så kaka kommer nok frem på bordet i dag.

Nå skal jeg hive meg rundt å pynte bløtkake og muffins, og ta en aldri så liten shinings i huset.
Håper dere alle får en fantastisk dag.[:D]

ORIGINAL: engelimagenmin

Den var jo kjempefin, klart du må sette den fram [:)] Sikkert kjempegod også.. *sikle*

Back
Topp