TOFFEN (trip down memory lane)

Joffen

Gift med forumet
VIP
Ble litt inspirert når jeg gikk igjennom gamle album...Så her får du et lite tilbakeblikk til barndommen[:)]
(Lov å le litt innimellom av klær og frisyrer)

Så artig å se barndomsbilder av dere :):)
Også så gøy med gutta deres som er så tett i alder at de nesten blir tvillinger de også :)

skal si du har stått på!!! for en gjeng...... søte var vi ihvertfall [8D]

PS: Det bildet der du saboterer tårnet mitt gir dårlige minner altså!!! Hehe

ORIGINAL: heart86

åååå, så koselige bilder[:D]
morsomt å se!!!

[:D][:D][:D]

så morsomt! Og gøy med barn på samme alder også[:D]

så moro

hvordan har det vært å være tvilling da?
moro med barn på samme tid

tåli jeg følger ikke med....visste ikke at dere var tvillinger engang!!!

Så gøy[:D] herlige dere

Viste ikke jeg heller[8|]
Trodde bare dere var søstere[:D]
Så koselig at du dele bildene med oss.
Dere er velig like[8D]
Moro at dere har to så tette barn.
Jeg har jo en 2 åring også lille OS, min søster har en på 17 og en på 14.
Men det er 11 år mellom meg og min søster[:D]
ORIGINAL: funnybunny85

tåli jeg følger ikke med....visste ikke at dere var tvillinger engang!!!

Ja, nå vet alle at Joffen og Toffen er tvillinger[:)] Var artig å få scannet inn bildene, gøy å ha de på pc istedenfor at de støver ned i album[:D]

ORIGINAL: *Nikki*

så moro

Vært stas det, greit å ha noen å leke med hele tiden! Og så var hun grei å gjemme seg bak når jeg ertet min bror.... hehe

ORIGINAL: Selena

Fine bilder. Er dere født på slutten av 70 begynnelsen 80 tallet ? Kjente igjen stilen jeg selv gikk i. Dere er lik dere selv [:D] Hvor stor alderforskjell er det mellom guttane deres ? Er dere 1 egga ?[;)]

Min tvillingsøster og jeg er 1egga. Vi fikk jenter med 9-10 ukers mellomrom. Isabella ble født på selveste julaften. Siden vi ikke bor på samme sted dessverre sees vi for lite.

Vi er født våren-82, så stemmer nok med det du trodde[:)] Og vi er toeggede, så ikke veldig like...

Didrik er født 09.09.10 og min Lucas er født 05.11.10...Vi bor bare 7 min unna hverandre(m bil), så vi treffes ofte[:D]

Kjekt å ha permisjon sammen, og guttene kommer til å ha mye glede av hverandre fremover[:)]

ORIGINAL: toffen

ORIGINAL: *Nikki*

så moro

Vært stas det, greit å ha noen å leke med hele tiden! Og så var hun grei å gjemme seg bak når jeg ertet min bror.... hehe

hehe=)
jeg ønsket meg nesten tvillinger nå jeg da=)
så jeg kunne få 3 barn med kun 2 svangerskap,hehe. men virker som mye jobb.. men moro når de blir eldre,hehe..

er noe spesielt med tvillinger=)

Back
Topp