Toffee

jenta86

Gift med forumet
Husker dere lakrisen Toffee? Fant en lakris på Europris idag,og ble så glad(!) da den smakte heeeelt likt :D fare for å bli avhengig...igjen :p
6e28ade26ebabfbd03eb6afd1b11236c

Finnes den i karamell også?
Så slik ut ja :) var lakris,karamell og noe med banan tror jeg :) har allerede spist om min,å sambo stakk av med bilen...vil ha mer :( var ikke mer enn 50g i pakken :p

Så slik ut ja :) var lakris,karamell og noe med banan tror jeg :) har allerede spist om min,å sambo stakk av med bilen...vil ha mer :( var ikke mer enn 50g i pakken :p
Om det er den jeg tenker på så er dette fantastiske nyheter :-D

Takk for tips:D
Eller kanskje ikke:P
Elsker den lakrisen!
Ja,elsker den selv også ;) husker jeg ble skikkelig lei meg når de sluttet å selge de rullene...sendte til og med mail til forhandler,men skulle ikke produseres nå mer :( men denne her...er så å si dønn lik på smak og må virkelig jobbe med å tygge på den(noe jeg digger,kjennes som tenna skal dette ut :p )

Om det er den jeg tenker på så er dette fantastiske nyheter :-D
Er som de rullene som var tidligere med en og en lakris som var pakket inn :) lakris var svart og karamellpakken var rød :)

Er det sånne litt store firkanter som du brekker fra hverandre??

I tilfelle har jeg smakt karamell og den med banansmak, veldig gode ;) lakris er jo også farlig godt ;)

Er det sånne litt store firkanter som du brekker fra hverandre??

I tilfelle har jeg smakt karamell og den med banansmak, veldig gode ;) lakris er jo også farlig godt ;)
Jaaa :D

Ja,elsker den selv også ;) husker jeg ble skikkelig lei meg når de sluttet å selge de rullene...sendte til og med mail til forhandler,men skulle ikke produseres nå mer :( men denne her...er så å si dønn lik på smak og må virkelig jobbe med å tygge på den(noe jeg digger,kjennes som tenna skal dette ut :p )
Gleder meg til å prøve den:D

Da skal jeg være snill kone og kjøpe ett par av dem til mannen;) Han elsker sånn lakris:D

Her selger de den på Spar og på Europris :D

Back
Topp