Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så slik ut jaFinnes den i karamell også?
Om det er den jeg tenker på så er dette fantastiske nyheter :-DSå slik ut javar lakris,karamell og noe med banan tror jeg
har allerede spist om min,å sambo stakk av med bilen...vil ha mer
var ikke mer enn 50g i pakken
![]()
Ja,elsker den selv ogsåTakk for tips
Eller kanskje ikke
Elsker den lakrisen!
Er som de rullene som var tidligere med en og en lakris som var pakket innOm det er den jeg tenker på så er dette fantastiske nyheter :-D
JaaaEr det sånne litt store firkanter som du brekker fra hverandre??
I tilfelle har jeg smakt karamell og den med banansmak, veldig godelakris er jo også farlig godt
![]()
Gleder meg til å prøve denJa,elsker den selv ogsåhusker jeg ble skikkelig lei meg når de sluttet å selge de rullene...sendte til og med mail til forhandler,men skulle ikke produseres nå mer
men denne her...er så å si dønn lik på smak og må virkelig jobbe med å tygge på den(noe jeg digger,kjennes som tenna skal dette ut
)
Gleder meg allerede til i morgen da jeg kan kjøpe meg fler pakkerGleder meg til å prøve den![]()
Bare bra jeg ikke har sett den førDen har vært på europris lenge![]()
Her finnes det ikke noe Spar butikk,men greit at det ikke er så langt til EPHer selger de den på Spar og på Europris![]()
De er jo så godeHer finnes det ikke noe Spar butikk,men greit at det ikke er så langt til EP![]()