Toddlers diarè ?

[Hildemor]

Elsker forumet
Noen som har hørt om det? Minsten har hatt noen sinnsyke bleier/dobomber de siste månedene... De er helt forferdelige..ufordøyd mat, og skikkelig ekkel konsistens og merkelige farger på.. Har tatt masse blodprøver som var fine, og endel avføringsprøver (ikke fått svar). Legen mente at det gjerne kunne være toddlers diarè.. Altså bare småbarnsdiarè som kommer til å gå over...Men når? Har jo iallefall 4-5 skikkelige bleier/dobesøk til dagen..føler det renner rett gjennom henne[&:]

Har hun blitt sjekket for refluks? sliter det samme med guttene mine, særlig minsten som har hatt syrlige og slimete bleier de siste dagene. storebror tok de ul på i tarmen og det viste seg å være forstoppelse tross mange bleier i løpet av dagen. Pga magetrøbbelet har han ikke ville slutte med bleier før nå og han blir snart 4 år, men til gjengjeld sluttet han med dag og natt-bleier på samme dag uten uhell...

ORIGINAL: Zznoorkfrøken

Har hun blitt sjekket for refluks? sliter det samme med guttene mine, særlig minsten som har hatt syrlige og slimete bleier de siste dagene. storebror tok de ul på i tarmen og det viste seg å være forstoppelse tross mange bleier i løpet av dagen. Pga magetrøbbelet har han ikke ville slutte med bleier før nå og han blir snart 4 år, men til gjengjeld sluttet han med dag og natt-bleier på samme dag uten uhell...

Nei hun er ikke det. I neste omgang skal vi inn om 3 uker igjen å få svar på avf prøvene. Da skulle jeg ha med kurvene fra hs, så vi kunne se på om hun har tatt av.. Hun lå over kurven tidligere,mens sist kontroll lå hun under.. Vet ikke helt hva legen har tenkt å gjøre videre,men hun snakket om å henvise oss til barnelege om det ikke ga seg.. Men hun trodde det var toddlers diarè, og at det kom til å gå over..

Det går veldig bra med bleieslutt for det da, hun går endel på do. Tror hun syns det er kjekkest og,for med de bleiene blir hun så fort sår stakkar[&:]

opp[:)]

Jenta til ei veninne ble undersøkt pga akkuratt samme problem.. Det viste seg å være en forstoppelse som gjorde at bare det bløteste passerte og kom ut..

Back
Topp