Tobias går

Munemor

Elsker forumet
oppetter låra mine. Eg ler meg skakk[:D]
Han strekker seg heile tida i våken tilstand og er jo neten umulig å holde når eg skal sitte. Det er ein strak pinne det![;)]
Så når et satt framfor tv`en stilte eg han opp nedme hofta mi og han begynte å spasere opp til kneet. Om igjen og om igjen, hehe, han gjekk så målretta. Det er jo sikkert heilt vanlig, men han har ikkje gjort det før og eg synst han såg ganske morsom ut..

babyer er født med en refleks i beina som gjør at de går når beina treffer et underlag..så sander gikk dagen etter at han ble født..[:D] er kjempe morsomt å se på!

Ja, men på sjukehuset sa legen at den refleksen berre varte den første mnd og så forsvann den ei stund. Tobias slutta iallefall med det og så begynte han igjen i dag. Men det er jo sikkert ulikt fra unge til unge...

så flink han er!!! [:)]

oki..det visste ikke jeg..[;)] sander går nå han også..kanskje det ikke er refleksen da[;)] 

Mathiasen begynte først med det for ca 2 uker siden, gikk aldri når vi holdt ham slik før..., men så er han også ekstremt doven da...tar etter sin mor[;)]

ORIGINAL: litlå

så flink han er!!! [:)]

hehe..ser det for meg..han er så nyyyydelig assa[;)]

Back
Topp