Tobias e sjuk

Sofie.

Forumet er livet
Dakar lille gutten min.
Han har sin aller første influensa me vond hals og kjempesnørråt[:(]

E har vært oppe me han halve natta(resten a natta søv han) så e har fått søv på dagen i dag.

Kjipt at sambo tydeligvis har smitta sønnen vår, men sånn e det. Ikke noe å gjør me det.

Heldigvis har Tobias go matløst og vi får i han litt vann.
Snakka me søstra mi som e sykepleier og ho kunne førtæll at vi ska gi litt lunken vann for å lindre, ellers va da ikke noe annet man kunne gi som lindre sår hals.
Han har litt feber også.

Men etter å ha søv masse på dagen i dag så e han egentli i fin form nu. Sitt å leka og kosa seg.

Det va dagens syt i fra oss[;)]

har fått dagmamma t skatten vår også så nu når han bi fresk igjen så ska e i arbeid... heldigvis e da bare 4 dager med 3 timer pr dag,så e får nu sjå gullet kvær dag og masse[:D]

Da har Tobias tatt kveld.
Litt feber, snørrete og litt hoste.
Har ikke like vond hals nu som tiliar i dag.
Håpa da gjer seg fort og at han bi fort frisk. Syns synd på gullet.

Da er det konstantert at min lille skatt har fått sin første halsbetennelse[:(] og antydninger t ørebetennelse.
Stakkars gutten min.
Ikke rart at han har hatt vondt om natta.

Håpa pencillin funger fort så han bi fort frisk[:)]

Stakkar gullgutten!! Masse god bedring!!!

stakkars gutten din! Ønsker masse god bedring! Håper han blir snart frisk igjen. Vi har selv nettopp hatt influensa i huset, både storebror og lillebror var syk og det er ikke særlig morsomt!

I dag e Tobias myye bedre.
Høres fortsatt ut som han e i stemmeskifte, men i motsetning t de siste 2 nettene har han søv i fra kl 21.15-0730 uten å våkne en gang[:D]
Mammaen fann en lur måte å få i medisinen på. Mål opp i sprøyte, og bruka en flaskesmokk som e pakka i munnen hans og sprøyter medisin inn i smokken[;)]

Sitt å leka nu. Ska få legg se snart å søv se fresk.

Passa egentlig bra at han e sjuk enda, førr været e pyton her uansett[;)]

Ja, ikke noe e bedre enn at unga bi fort frisk igjen.
Får så vondt i meg når e ser kor vondt han hadde det i helga.
Man føl se så hjelpesløs da.

Back
Topp