~ Skal 4 bli til 5?!❤️~

Såå skjønn hun er! ❤️
Tusen takk ❤️
Så nydelig hu er.
Jeg er ekstremt glad for at jeg er hjemme akkurat nå altså. Akkurat med baby virker ufør som en velsignelse.
Takk! Ja, sånn sett er ufør positivt :p hehe
For en nydelig liten snuppe ❤️ Støtter deg fullt ut med ulønna perm! Sykt at man bare får gå hjemme i 7-8 mnd :(
Takk ❤️ Ja syns det er helt utrolig at jeg egentlig har siste dag i dag! I morgen skulle jeg egentlig vært på jobb!! Mannen er ikke helt der at han vil ha permisjon nå som hun enda er «lita». Han vil gjerne når hun er nærmere året, ikke så avhengig av puppen osv!
Å helledussen så skjønn!
Skjønner godt du ikke er klar til å gå tilbake på jobb enda. Denne verdifulle tiden flyr av gårde
Takk! :D
Ja denne tiden her er bare så himla herlig! Hadde ikke trivdes på jobb enda, kjenner meg ikke litt klar! Hele de her nye permisjonsperiodene er helt idiotisk :/
 
9320g og 74cm og følger kurven sin helt perfekt :D
Alt var helt tipptopp hvis man ser bort fra all den snørra som er i den lille kroppen før tiden :/ Er så lei sykdom nå!! Hun blir ekstra mammadalt, så er ikke mange kveldene jeg har vært oppe lengre enn 21:00! Får ikke tid til å være med mannen heller når det blir slik :p hehe.. får håpe på bedre tid etter jul :)
 
Desember har vært en mnd som ikke har vært noe kjekk! Det har vært sykdom på sykdom. Besøk av ambulansen, men heldigvis gikk alt fint. Så julen har vært veldig rolig, kun hjemme siden minstemor ikke har vært nå i form. Men heldigvis startet 2020 bra, men ingen sykdom, bare med grusomt vær :p

vi måtte bite i det sure eplet og innse at den ene katten vår trengte et nytt hjem. Hun fant ikke roen sammen med barn og hund og alt bråket så kommer i en barnefamilie :/ utrolig trist, men hun har flyttet til ei eldre enslig dame som jeg har kjent i mange år! Så jeg vet hun får det godt ❤️

Ellers skjer det ikke stort, største frøkna er klar for BHG igjen i morgen og jeg til å komme tilbake i rutinene :p
Minstemor er oooooooooveralt :p og vet hva hun vil! Skal gjøre ting selv og fortsatt veldig glad i pupp. Nå skal vi jobbe litt med at andre legger henne om kvelden. Slik at vi forhåpentligvis får dra på mann og kone date 1 feb ❤️

Og skal vi ha flere? Er vel svaret faktisk vet ikke! Av og til har jeg lyst på en til, men så ikke. Mannen er 80% sikker på at vi ikke skal ha flere :p
 
Minstemor er altså over 10 måneder nå og nærmer seg faretruende hele 1 år!! Hun er ei aktiv frøken som er overalt :p Står helst og begynt å gå rundt ting, veldig ivrig på å skal gå. Nesten så jeg blir overrasket om hun ikke går til hun er 1 år ^^

I natt skal vi starte med nattavvenning da hun er begynt å skal forlange pupp bare for å sovne og kose. Og det går virkelig ikke lengre, da jeg trenger søvn når jeg snart skal ut i jobb. Hun spiser godt med fast føde og om natten spiser hun ikke, bare koser :p Ser for meg at det blir et heeeeeelsike, men det går vel! :p hehe.

Vært en hektisk periode med en god del sykdom... men heldigvis går det mot lysere tider og mer ute tid ❤️

Ser fram til masse utetid med familien og voffsen vår ❤️

Mannen fikk dessverre ikke stillingen der sør. Hadde vært mange som søkte og bare et par stillinger.. så nå venter vi noen år før vi flytter på oss. :)
 
Skjønn hund og stor jente
Dumt mannen ikke fikk den jobben, er vel ganske mye press og konkurranse om de stillingene tror jeg.
 
Skjønn hund og stor jente
Dumt mannen ikke fikk den jobben, er vel ganske mye press og konkurranse om de stillingene tror jeg.
Ja helt utrolig hvor stor hun er blitt ❤️ ja er veldig synd, men er som du sier er stor konkurranse om de jobbene. Kanskje han prøver på nytt neste gang de lyser ut, men vi får se når det blir :)
Har blitt enig om å flytt nærmere jobben hans før største begynner på skolen :)
 
Ja helt utrolig hvor stor hun er blitt ❤️ ja er veldig synd, men er som du sier er stor konkurranse om de jobbene. Kanskje han prøver på nytt neste gang de lyser ut, men vi får se når det blir :)
Har blitt enig om å flytt nærmere jobben hans før største begynner på skolen :)
Så skjønn hu er :)
 
Herrefred fikk mensen på tirsdagen.. første mensen etter lillemor kom til! Fy for noen smerter :/ og hvor mye blod :p (sorry tmi)
 
11 mnd har hun blitt ❤️ Egentlig skulle denne mammaen kommet seg ut i arbeid igjen om en ukes tid, men blir vel ikke med det første pga pandemien som er nå.
Så jeg bare nyter dagene inne sammen med jentene, og håper vi ikke blir syke!
Blir lite med bursdagsfeiring på jentene med det første, får heller ta det igjen når ting har roet seg :)
 
Ja, da har jeg vært i jobb i tre dager, helt merkelig å være i gang igjen spesielt siden ting ikke er «normalt»... Har nå påskeferie og vi har feirer en 4 åring i dag og om ei uke blir det feiring av 1 åring ❤️ helt merkelig hvor fort tiden går..

Ellers går nå ting sånn passe normalt. Vi var inne på tanken om en til, men så kom corona og vi fant ut at vi sier oss fornøyd med de to vi har. Jeg trenger jo en del oppfølging og går i verste fall igjennom en del aborter, og slik ting er nå er jo gynekologen min i full jobb på sykehuset. Så får ikke time hos henne og sykehuset tar ikke inn om det ikke er veldig kritisk og det er det jo egentlig ikke for min del.
Og hvem vet hvor lenge dette varer??!

men så kjente jeg litt panikken ta meg når jeg sjekket hvilepulsen min.. jeg ligger jevnt på ca 60 til vanlig. Men 29 mars var den på 57 og den 30 mars var den på 55!! Før den spratt opp igjen til 60 igjen den 31 mars. Og i dag spratt jeg ned til 58 :p
Altså går jo på piller så tenker det ikke har noe å si og at det neppe er EL :p hehe
Men hadde hyggestund med mannen 28 mars ^^ vet ikke hva jeg skal si om pillene ikke har funket og jeg hadde EL og på mirakuløst vis har blitt gravid :p

Legger nå med bilde av hvilepulsen. Der det er markert var når jeg hadde første dag i mens. :)
 

Vedlegg

  • 60A42469-96C8-4E76-864C-D26D46C2FD86.jpeg
    60A42469-96C8-4E76-864C-D26D46C2FD86.jpeg
    17,6 KB · Visninger: 173
Vår lille store ett åring er 79cm lang og 10,5 kg. Elsker alt av mat, men søvn er bare tull!!
Men verdens største blidfis uansett ❤️ Hun har begynt å gå og syns det er så stas!

nå som ting er som de er, er ting veldig merkelig! Mannen får ikke ta permisjonen sin enda, så jeg jobber litt og litt omsorgspenger.. er mye vasking og spriting og det merkes på huden. Nå blir det nå til at minstemor blir hjemme til ca januar om vi får ting til å gå opp. :) Da er hun nå godt over 1,5 år før hun starter i bhg :)

I går fikk jeg brått og brutalt mensen.. noen helvetes smerter i korsryggen og magen, og to dager med nå innmari med blødning!!
Fikk stygg mistanke om at dette ligner litt på abortene jeg har opplevd tidligere. Så tok en test som fikk svak, men tydelig rosa strek! Har vel kanskje hadd en kjemisk! (Med tanke på at det bare er noe og 40 dager eller nå siden jeg hadde mensen sist). Noe jeg ikke skjønner, da jeg går på cerezette og tar de til samme tid hver morgen +/- en halvtime liksom!!! Skal jo ikke få eggløsning da! :eek:
I kveld er heldigvis smertene så og si borte og blødningen har roet seg litt! Så håper det holder seg slik og bare blir mindre siden jeg har jobb i morgen!!
 
Kan ikke uttale meg om cerazette
Ta vare på deg selv oppi alt. Rare tider vi er i...
 
Lenge siden jeg har vært her inne nå og mye som har skjedd på de 2 årene
Sommeren 2021 pakket vi ned alt vi eier og har å flyttet fra nord til sør, og gjett om det var ett riktig valgt!
Jeg har fått meg jobb her sør, ikke fast (enda), men forhåpentligvis etterhvert!
Vår største frøken er 1 klassing og minste er begynt på melllomavdeling i barnehagen
Mannen er snart ferdig med studie og søker jobber!

I den siste tiden har vi begynt å snakke om ett barn til, siste barnet i flokken! Vi som egentlig var ferdige! Men så fikk vi lyst på en til! Så nå skal vi tenke nøye og diskutere i desember og om vi fortsatt er enige i romjula så kastes pillene!
Så ting er ikke helt bestemt enda, men ja
Nå har jeg jo litt rar form på livmoren og vært gravid 9 ganger, så kan bli litt humpete tur denne gangen også, men det går ❤️
 
CD 14 ~ PP 1 ~ B3 :)
Pillene ble plutselig kastet når jeg skulle ha uken med pause, og vi ble enig om at vi fikk bruke annen prevensjon i mellomtiden. Men slik ble det ikke, vi hoppet i det ;p
Så får vi se hva som skjer. Har jo nettopp sluttet på pillene, så aner jo ikke hvordan syklusen er ;)
 
Så spennende! Lykke til med prøvinga :Heartred
 
Back
Topp