~ Skal 4 bli til 5?!❤️~

Ut fra pulsen min så tviler jeg sterkt for at jeg er gravid. Vil tro den skulle vært myyye høyere da. Men har jo ikke noe puls å sammenligne med. :p
Skal ta å stikke til ett apotek i morgen å få kjøpt en digital test og noe med litt mer kvalitet så jeg får sjekket skikkelig om det var tullestrek eller ikke :)

bilde av pulsen. Merket der jeg tror jeg hadde EL ut fra symptomer :p
 

Vedlegg

  • FFD0009D-3B06-4431-A761-4C0334A616EB.jpeg
    FFD0009D-3B06-4431-A761-4C0334A616EB.jpeg
    17,1 KB · Visninger: 98
Ja litt for spennende! Syns egentlig det heller burde vær du som er gravid om det viser seg at jeg er det! Jeg har to gull og syns det burde vær din tur nå!!
Takk ❤️ Men dessverre er det ikke sånn det fungerer :p En dag så skal det klaffe for oss men gleder meg på dine vegne om du er gravid igjen ❤️
Hadde litt av en overraskelse på tirsdag selv med positiv test men det var bare tull. Dumme kroppen som tuller med meg (Var da på CD3) :wacky:
 
Da har jeg tatt en CB tidlig test og var ikke antydning til strek, så da er jeg sikker på at jeg ikke er gravid :)
Pulsen er også innmari lav :)
 
Da har jeg tatt en CB tidlig test og var ikke antydning til strek, så da er jeg sikker på at jeg ikke er gravid :)
Pulsen er også innmari lav :)

Greit å få det avklart så man slipper å gå rundt å tenke på det. Det er utrolig altoppslukende!
Det klaffer nok sikkert om dere finner ut at dere finner tid og energi på å prøve på en nr3, dere er jo enda unge så dere kan jo ta tiden til hjelp, kanskje om et par år dere finner ut at dere vil ha en til ? Eller om et halvt år? ❤️ Men skjønner og godt om dere føler dere ferdige med det dere har gått igjennom❤️
 
De testene suger :(

Blitt lurt selv..
 
Greit å få det avklart så man slipper å gå rundt å tenke på det. Det er utrolig altoppslukende!
Det klaffer nok sikkert om dere finner ut at dere finner tid og energi på å prøve på en nr3, dere er jo enda unge så dere kan jo ta tiden til hjelp, kanskje om et par år dere finner ut at dere vil ha en til ? Eller om et halvt år? ❤️ Men skjønner og godt om dere føler dere ferdige med det dere har gått igjennom❤️
Ja, jeg kjente veldig på det at jeg måtte ha et svar!! Kunne ikke gå der lenge og lure på om jeg kanskje var gravid. Joda, litt ung i alle fall, men skal vi ha en til er det nok slik at vi starter å prøve med en gang vi bestemmer oss, da veien kan være lang! :) Men vi får se, akkurat nå er det vel litt mer mot nei til flere.. Er nok mest jeg som vil ha en til egentlig.. Hadde ting gått lettere hadde vi tatt en til ❤️ Men sykt vanskelig valg å ta!!
 
Ja, jeg kjente veldig på det at jeg måtte ha et svar!! Kunne ikke gå der lenge og lure på om jeg kanskje var gravid. Joda, litt ung i alle fall, men skal vi ha en til er det nok slik at vi starter å prøve med en gang vi bestemmer oss, da veien kan være lang! :) Men vi får se, akkurat nå er det vel litt mer mot nei til flere.. Er nok mest jeg som vil ha en til egentlig.. Hadde ting gått lettere hadde vi tatt en til ❤️ Men sykt vanskelig valg å ta!!

Ser den! Føler meg heldig som kan følge veien deres videre, uansett hva dere bestemmer dere for :)❤️
 
Ser den! Føler meg heldig som kan følge veien deres videre, uansett hva dere bestemmer dere for :)❤️
Ja, kjenner litt på følelsen om en til, mannen er nok en god del mer mot ikke flere :p
Men skal ikke hasta inn i en slik avgjørelse ❤️ Følger nå spent med på deg om du har en liten en på gang :D
 
Ja, kjenner litt på følelsen om en til, mannen er nok en god del mer mot ikke flere :p
Men skal ikke hasta inn i en slik avgjørelse ❤️ Følger nå spent med på deg om du har en liten en på gang :D

Hehe ja vi får se, begynner å bli litt nervøs her nå, er ikke så veldig klar for en til, men det som skjer det skjer❤️
 
Ja da var frøkna allerede 7 mnd! :eek:
Får helt angst over hvor fort tiden går! Om en mnd og par dager så er egentlig permisjonen min over, og jeg innser at det hadde virkelig ikke gått. Hun er fortsatt ei puppeglad jente og finnes ikke interessert i å drikke mme :p hehe.
Nå bor jeg selvsagt veldig nært jobben, så kunne dratt hjem å ammet henne de to gangene det hadde vært snakk om i løpet av arbeidsdagen.. Men mammahjertet finnes ikke klar for å dra ut i jobb, så glad jeg skal gå hjemme litt lengre ❤️

Ellers spinner hodet mitt veldig med tanke på om man skal ha en til eller ikke! Altså kjenner veldig på at jeg har lyst på en til, MEN tanken på flere aborter skremmer meg :/ Kommer ting til å gå bra? Hvordan er det å gå fra 2 til 3 barn? Kommer forholdet til meg å mannen å tåle et barn til? :p
Har virkelig ikke lyst til å bruke 2 år til med prøving, siden vi har gjort det med de to første!
Mannen sier vel egentlig han er ganske sikker på at det er nok med to, men han skulle ikke være vanskelig om jeg ønsket flere..
Altså økonomi og slikt er ikke nå problem, men følelsene og kanskje redselen. Nei huff jeg syns det er vanskelig! :eek: Skulle jeg nå blitt gravid på pillene så er saken grei, da hadde det ikke blitt tatt abort og om alt hadde gått bra hadde vi fått en til ❤️
Så nå skal vi tenke og snakke litt fram mot nyttår også skal vi ta en endelig avgjørelse da! En utrolig stor og vanskelig en syns jeg!!
 
Ja da var frøkna allerede 7 mnd! :eek:
Får helt angst over hvor fort tiden går! Om en mnd og par dager så er egentlig permisjonen min over, og jeg innser at det hadde virkelig ikke gått. Hun er fortsatt ei puppeglad jente og finnes ikke interessert i å drikke mme :p hehe.
Nå bor jeg selvsagt veldig nært jobben, så kunne dratt hjem å ammet henne de to gangene det hadde vært snakk om i løpet av arbeidsdagen.. Men mammahjertet finnes ikke klar for å dra ut i jobb, så glad jeg skal gå hjemme litt lengre ❤️

Ellers spinner hodet mitt veldig med tanke på om man skal ha en til eller ikke! Altså kjenner veldig på at jeg har lyst på en til, MEN tanken på flere aborter skremmer meg :/ Kommer ting til å gå bra? Hvordan er det å gå fra 2 til 3 barn? Kommer forholdet til meg å mannen å tåle et barn til? :p
Har virkelig ikke lyst til å bruke 2 år til med prøving, siden vi har gjort det med de to første!
Mannen sier vel egentlig han er ganske sikker på at det er nok med to, men han skulle ikke være vanskelig om jeg ønsket flere..
Altså økonomi og slikt er ikke nå problem, men følelsene og kanskje redselen. Nei huff jeg syns det er vanskelig! :eek: Skulle jeg nå blitt gravid på pillene så er saken grei, da hadde det ikke blitt tatt abort og om alt hadde gått bra hadde vi fått en til ❤️
Så nå skal vi tenke og snakke litt fram mot nyttår også skal vi ta en endelig avgjørelse da! En utrolig stor og vanskelig en syns jeg!!
Ja det skjønner jeg, her har kapasiteten satt stopper dessverre, er uansvarlig å skulle få en til. :)
 
~ 8 måneder og 1 dag ~
Her går tiden i en raaaasende fart og jeg føler til tider at jeg ikke klarer å henge med. Bare 4 måneder til hun er 1 år jo!!!
Lillesnuppa er overalt!! Finner henne aldri der jeg la henne ned :p Hun elsker å holde på med duploen til storesøster og ingenting er som å fyke etter hunden om det er hundebein i nærheten :p hehe.
Ellers er hun ei blid frøken og virkelig skal flørte med alle hun ser ❤️ Vipper hodet til siden og ser på personen og smiler ❤️

Hun er veldig glad i grøt, både klemmeposer og vanlig pulvergrøt som man blander sammen. Vil gjerne ha det vi spiser og skal da spise selv. Ikke så mye som havner i magen, men er nå god trening i alle fall :) Middagsglass er bare å glemme!

Skal til hs neste uke, så blir spennende å se vekt og lengde da. Hun bruker jo allerede 80 i klær.. :p
Egentlig er permisjonen min over i neste uke, men har valgt å gå ulønnet ut mars. Finnes ikke klar for å gi fra meg snuppa. I tillegg tar hun ikke flaske.. biter bare på den :p men drikker gjerne av glass, men blir mye luft som kommer med da. Ammer bare 4-5 ganger i døgnet nå. Ammer før hun skal sove på dagtid altså to ganger, ellers er hun ikke interessert. Alt før nysgjerrig :)

Nettene har heldigvis blitt mye bedre. Sovner i sin seng kl 19:00 og sover i den til 03:00, av og til har vi ei ammeøkt kl 23-24 tiden. Sover i armkroken min fra 05-06 til vi står opp rundt 08. :) utrolig koselig ❤️

Kommer med ny oppdatering når vi har vært hos hs! :D
 
Hun har nå 6 tenner (4 oppe og to nede) :D
Jeg har også gått ned 2 kg mer enn startvekta når jeg ble gravid! 72 kg sier vekta nå!! :)

*ikke siter, da bildene blir slettet senere*
 
Last edited:
Å helledussen så skjønn!
Skjønner godt du ikke er klar til å gå tilbake på jobb enda. Denne verdifulle tiden flyr av gårde
 
For en nydelig liten snuppe ❤️ Støtter deg fullt ut med ulønna perm! Sykt at man bare får gå hjemme i 7-8 mnd :(
 
Back
Topp