~ Skal 4 bli til 5?!❤️~

Sånne vedheng/ekstra er ikke uvanlig.
 
Da har frøkna vært på 6 mndskontroll. Hun er ei frisk og rask jente på 8650g og 69cm ❤️ Hun bare små lo av legen når hun skulle sjekkes, begynte ikke å gråte eller noe! Så flink :)

Hun er like lang som det storesøsteren var ved 6 mnd, men denne frøkna veier 500g mer :p

Vi har nå begynt å gi fast føde. Ikke så gira at det gjør noe. Fått små smake siden 4 mnd, men nå trenger hun mer mat enn pupp.. da nettene er myyyye amming nå. Og denne mammaen er kanskje til tider litt for rask med å bare vippe puppen ut :p haha. For tiden sover jeg og Maja sammen, mens mannen har flyttet inn på gjesterommet for å få mer skikkelig søvn :p

Neste fredag får vi fotograf på besøk! Gleder meg til å få tatt litt bilder ❤️
 
Last edited:
Skjønningen!

Høres kjent ut med den nattpuppen. Det gjør at man får litt søvn og da..
 
Skjønningen!

Høres kjent ut med den nattpuppen. Det gjør at man får litt søvn og da..
Ja hun er skikkelig snusk ❤️

I natt har vi sove som en stein! Så i dag har jeg rast gjennom den oooo store helgevasken :) Himmels deilig å faktisk føle seg uthvilt :D
 
Da er det snart helg sammen med min herlige familie ❤️ Store snuppa er i barnehagen (hun hadde hjemmedag i går, så ville i bhg i dag). Mannen er på formiddagsjobb. Minste mor og voffsen ligger å leker på gulvet, mens mor i huset holder på med helgevasken!
Kjenner virkelig at livet er herlig! ❤️ Føler meg så innmari lykkelig over å ha fått to nydelige jenter og har en fantastisk mann! Vi har vært gift i snart 3 år nå i slutten av mnd❤️ Og snart kjærester i 7 år!

Men nå skal dere høre damer! Min mann skulle jo kutte strengen når lillemor var kommet til, det har han ikke gjort enda. Da han ville vi skulle være heeelt sikre på at vi ikke skulle ha en til! :p At vi skulle komme oss gjennom den tyngste nyfødt/spedbarn fasen før vi tok avgjørelsen..
Er vi ferdige? :eek: Jeg kjenner litt på begge delene, føler meg på en måte ferdig meeen kjenner jeg blir å savne enkelte ting av denne tiden også.. men veien er så lang og til tider meget tung! Er nok ganske sikker på at mannen er godt over på ikke flere siden :p
 
Litt spennende og da, at muligheten for en til ikke er helt avblåst liksom..
Nyt helga!
 
Denne mammaen sitter med nervene laaaangt ut på kroppen!!
Har tatt en test i slutten av hver mnd bare for å være sikker på at det ikke er nå graviditet på gang.. Går på p-piller og tar hver dag..
Men hva dukker opp på testen?? Joda svaak strek! Tenkte skyggestrek og at den forsvinner når testen tørker, men så feil tok jeg!
Nå håper jeg litt at det bare er hode mitt som ser strek :nailbiting:
 

Vedlegg

  • 3B1EC0E8-27A7-452D-8897-4270B3D04799.jpeg
    3B1EC0E8-27A7-452D-8897-4270B3D04799.jpeg
    15,1 KB · Visninger: 114
Denne mammaen sitter med nervene laaaangt ut på kroppen!!
Har tatt en test i slutten av hver mnd bare for å være sikker på at det ikke er nå graviditet på gang.. Går på p-piller og tar hver dag..
Men hva dukker opp på testen?? Joda svaak strek! Tenkte skyggestrek og at den forsvinner når testen tørker, men så feil tok jeg!
Nå håper jeg litt at det bare er hode mitt som ser strek :nailbiting:

Ser jeg å! Ikke tidligtester heller det der?
 
Jeg synes jo i grunn det ser ut som skygge, men. Håper det om det er det du ønsker :)
Ja, magefølelsen sier at det er skygge! Og er vel det jeg håper på også. :p
Er jo enig om at de to vi har klart å få er nok :) og venter jo bare på timen til mannen. (Men skulle jeg være gravid er den velkommen❤️)
 
Det der er en vanlig test med strek ja. Hvor lenge klarer du vente på å ta en ny?
Litt av dette med å føle seg ferdig/fornøyd med de to flotte dere har hang vel litt sammen med den tunge veien mot lillesøster vel?
Det er en trend med overaskelses-spirer for tiden så bare hyggelig om du slenger deg på den.
Men tar jo tid å komme seg over sjokker
 
Det der er en vanlig test med strek ja. Hvor lenge klarer du vente på å ta en ny?
Litt av dette med å føle seg ferdig/fornøyd med de to flotte dere har hang vel litt sammen med den tunge veien mot lillesøster vel?
Det er en trend med overaskelses-spirer for tiden så bare hyggelig om du slenger deg på den.
Men tar jo tid å komme seg over sjokker
Nei, det har klødd i fingrene allerede flere ganger i dag, men tenker jeg skal prøve å holde meg i alle fall til i morgen.. :p
Ja det er sant, veien til begge jentene har vært tung.. til sammen fire år har gått for å få to jenter og da i ren prøving (med noen pauser hvor jeg har vært gravid og mistet). :eek:
 
Nei, det har klødd i fingrene allerede flere ganger i dag, men tenker jeg skal prøve å holde meg i alle fall til i morgen.. :p
Ja det er sant, veien til begge jentene har vært tung.. til sammen fire år har gått for å få to jenter og da i ren prøving (med noen pauser hvor jeg har vært gravid og mistet). :eek:
Nok til at man har fått nok prøving og vet hvor heldig man har vært det ja!
Krysser fingerne
 
Kjenner jeg ble litt lei meg for deg nå
 
Back
Topp