~ Skal 4 bli til 5?!❤️~

*smelt*
Så utrolig skjønne jenter og valp!!!
 
Tiden er hektisk her for tiden. Ei på 3 år som har ordforråd som er helt utrolig, og som virkelig tester ut hva det vil si og ha egne meninger og ikke høre på det mamma og pappa sier ;p
Utrolig spennende alder :p hehe.
Men hun er så utrolig flink med lillesøsteren sin, og så utrolig glad i lille voffsen vår :D

Ei på 4,5 mnd som ikke er like lysten på pupp, og setter stor spis på å få spise fast føde. Enda kun i smak på forskjellige ting. :) Hun er utrolig søt der hun smiler og den lille hvite prikken i munnen vises, puppene mine syns ikke den hvite prikken er så gøy bestandig :p
Hun har funnet ut at hun har føtter og disse er veldig gøy å leke med :p

Så har vi den aller minste på 9 uker som virkelig er valpete, men så utrolig søt :) Som har funnet seg godt til rette. Nå jobber vi så godt vi kan med å få henne stueren. Masse ros når hun gjør fra seg ute. Hun sover hele natten uten å vil tisse/bæsje :D Så håper hun skjønner tegningen snart på at man skal gjøre dette ute :)

Ellers går jeg med en merkelig magefølelse på at jeg burde ta en g-test! :O
Men kjenner jeg er alt for nervøs og utsetter og utsetter. Tenker at det er ikke mulig at jeg er gravid, vi har ikke akkurat så mye sengevals og jeg går på piller og med vår historikk så er sjansene såååå små!!

Meeeen jeg er også kvitt allllle kg jeg la på meg under graviditeten :D :D
Meget fornøyd med det, nå må jeg bare fortsette :)
 
Last edited:
Herlig bilde av de små og så den lille tannebissen da.

Fantastisk oppdatering fra deg.
Får vente i spenning på den testen da siden du føler behov for å teste...
 
Så flott oppdatering!
Spennende da å se hva g-testen sier ;)
Så flink du har vært med vekta da!
 
~5 måneder ~
8040g og 67,5cm, som bruker 68-74 i klær. Som har lært å rulle fra rygg til mage er sååå gøy :p men vil aller helst krabbe - hehe.

Nå nærmer dåpen seg også, og jeg har heldigvis alt under kontroll :D

Jeg er heeeeeldigvis ikke gravid!!! :) Skulle jeg ha blitt det hadde det nok ikke blitt abort, men kjenner meg ferdig og super fornøyd med de to jentene våre :) Er jo en grunn for at jeg går på piller :p

Mannen har søkt på jobb på Røyken, så nå får vi se om han får den og om vi pakker sammen å flytter sørover :)
 
Gratulerer med 5 måneder og travel snuppe.

Blir spennende å høre om det blir flytting på dere da! Når får han vite?

Lykke til med dåp
 
Gratulerer med 5 måneder og travel snuppe.

Blir spennende å høre om det blir flytting på dere da! Når får han vite?

Lykke til med dåp
Takk :)

Søknadsfristen er i slutten av september, også trenger de vel litt tid på å gå gjennom søknadene vil jeg tro. Så regner med i slutten av oktober kanskje :) kommer vel an på hvor mange som søker og hvor han er på rangeringen i forhold til de andre som søker. Er på en måte overflytting han har søkt om, så de har noe rangeringsopplegg på det. Hvor lenge man har jobbet og hvor mange poeng man hadde i utdannelsen osv :)

Så blir veldig spennende å se!
 
Det blir veldig spennende å se ja!
 
Da var snuppa vår døpt! ❤️ En nydelig dag med familie og venner! Slitsomt, men koselig! Nå sitter vi igjen med maaasse mat og kaker ^^ hehe.
Men snuppa har fått masse nydelige gaver, og det var ei sliten (eller egentlig to, siden storesøster også var temmelig sliten) som sovnet i kveld! ❤️ Nå håper denne mammaen at hun sover godt i natt, og ikke skal være våken 1-2 timer midt på natten!! (Det er sååå tungt).
 
Smelt
Så skjønn dåpsjente
 
Kl 12:32 var det nøyaktig 6 måneder siden vår lille keiserinne ble dratt ut av meg ❤️ Helt perfekt med sine 12 fingre og 11 tær (de ekstra fingrene og tåa er borte nå da) :p
Hun er verdens største blidfis og mammaen er den beste ❤️
Blir spennende når vi skal på ny kontroll og lege i neste uka :)
 
Last edited:
Finingen
 
Så nydelig hun er :love7
Koselig å lese at dere har det bra og koser dere :)
 
Hyggelig oppdatering :happy: ble de ekstra fingrene oppdaget på UL ?
Har mannen fått jobben :angelic:?
 
Hyggelig oppdatering :happy: ble de ekstra fingrene oppdaget på UL ?
Har mannen fått jobben :angelic:?
Nei de ekstra fingrene ble ikke oppdaget på UL :) Jordmor kom bort til oss etter at hun hadde pakket henne inn og sa at vi måtte ikke bli skremt men hun hadde 12 fingre og 11 tær :p Åja svarte vi bare og fortalte at jeg var også født med 12 fingre :p hehe. Så har vel arvet det etter meg ^^

Nei mannen har ikke hørt noe enda ang jobben, men han går spent å venter hver dag. Han vet han ligger godt an fra fra de som har søkt der han jobber nå! Så blir spennende å se fremover!! :D Han regner vel egentlig ikke med å høre noe før kanskje i november :eek:


Legger ved ett bilde av ene fingeren. Så var finger med negl uten bein, men mellom hånden og fingeren var det veldig tynt. Så barnelegen tok tråd å knøt fast haaaardt så den ikke fikk blod og etterhvert tørket den ut og ble svart før den falt av :p hehe. Som du ser på det andre bilde.
 

Vedlegg

  • 471E3A06-ACE4-4364-B603-B52F98B16105.jpeg
    471E3A06-ACE4-4364-B603-B52F98B16105.jpeg
    23 KB · Visninger: 92
  • CC8BDA7C-3D4C-4945-A941-2286241097B3.jpeg
    CC8BDA7C-3D4C-4945-A941-2286241097B3.jpeg
    18,7 KB · Visninger: 91
Back
Topp