Toalettkurv...

monkan

Flørter med forumet
Vi skal ha slike toalett kurver med diverse saker oppi som skal stå på toalettene i bryllupet vårt. Noen av dere som har gode tips om hva vi kan ha oppi disse?

man har typisk ting som man ofte trenger , hårspray, ibux, blank neglelakk osv.

he he. Ikke spise snop håper jeg:) slike praktiske ting som man trenger, ja for eks.bind og tamponger. Og ekstra par strømpebukser

Pakke hudfargede strømpebukser str onesize
Hårnåler
Tyggis
Kondomer
Paracet
Truseinnlegg/bind/tamponger
Hårspray
Sikkerhetsnåler
Gnagsårplaster
Deoservietter
Blank neglelakk
Neglefil
Solkrem (om det er knallsol og mye foregår ute)
Mygglotion.
Notatbok og penn ("ventebok" så folk kan skrive noen ord mens de venter på tur. Utrolig hvor morro det kan bli utover kvelden)
Munnspray
Tanntråd
Tannstikkere

Noen forslag iallefall[:)]

Jeg hadde ikke slike kurver i mitt eget bryllup, for det er ikke helt meg, men har selv satt pris på å finne paracet uten å måtte spørre etter det. Jeg har også vært uheldig med strømpene mine, og var meget glad da jeg fant ekstrastrøper inne på do [;)]

Tusen takk for mange gode tips:) Grunnen til at jeg vil ha slike kurver er at jeg selv har stått i bryllup og strømpebuksa har revnet eller jeg har hodepine. Og da hadde det vært veldig greit at det hadde vært en slik kurv.Synes det er en fin oppmerksomhet og viser at man tenker på gjestene. Nå skal ikke mitt bryllup være så fnacy, så det blir enkle kurver, med en liten lapp hvor det står at dette er til for de som måtte trenge det.

Back
Topp