To ting: Vi kvinner eier verden og et evig press.

Smily

Elsker forumet
Jeg satt og tenkte på det her om dagen ( i går faktisk) at det er kun vi damer som har født absolutt alle på denne jorda. Jeg vet...det er jo en selvfølge, men kjenn på den følelsen!! Det er jo helt sinnsykt! Så mye pressing og pesing og krefter i sving for å få menneskeheten til å gå videre. Jeg føler meg MEKTIG =D Vel...jeg må først bli gravid da, men uansett. Det er det INGEN som kan ta fra oss ;) Så gooooo oss!

Også en annen ting...mamma, svigermor, venninner og div kjører et eeeevig mas om at nå, NÅ er det på tide at vi får et barn snart slik at de kan bli besteforeldre, tanter og "tanter". I mean...seriously! Det er jo helt drøyt!
Litt usikker på om jeg får den reaksjonen jeg vil ha når vi forteller at vi er gravide Misforstå meg rett, de kommer til å bli ekstremt glade, men de har liksom gjort det slik at jeg føler at jeg må gi dem det. Det blir en lykkens dag når det skjer asså. Og hele ungen er gubben og min sin ;) Men det maset..jeg blir svett.

Vi hadde ikke kommet så langt uten mannfolkene da.. Selv om vi gjør størsteparten av jobben, så er de like viktige i sitt bidrag. :)

Vi hadde mye hinting fra svigermor før jeg ble gravid. Sambo har en 9 år eldre bror som har vært i et forhold i mange år, og de har det ikke travelt med å reprodusere seg, så bestemorsinstinktet var litt desperat. Gleden var desto større da nyheten ble sluppet... :)

Jeg ser på oss som en ovn. Vi har magen der som lar et barn vokse i trygge omgivelser. Utviklingen er allerede bestemt og i gang når sædcellen treffer egget. Så menn har faktisk en ganske stor rolle de også selv om det ikke er det fysiske:) de bestemmer feks kjønn også:)

Overrask dem på en skikkelig måte da;)
Sent from my iPho

Joda, det er helt sant ;) men de har en sprut i ca 5 sek også er det vi som bærer fra den dagen til den ungen er ute. Derfor jeg syns det er mektig :P Men helt klart..vi får jo ikke gjort noe uten mannfolka ;)

Jau, må jo finne på en fantastisk måte og fortelle dem at de skal bli det ene og det andre =D Har allerede trava gjennom alle youtube videoer hvor de fortelloer de er gravide. De på engelsk ihvertfall =P hehe..
Alt blir planlagt og tilrettelagt =D

Joda, det er helt sant ;) men de har en sprut i ca 5 sek også er det vi som bærer fra den dagen til den ungen er ute. Derfor jeg syns det er mektig :p Men helt klart..vi får jo ikke gjort noe uten mannfolka ;)

Jau, må jo finne på en fantastisk måte og fortelle dem at de skal bli det ene og det andre =D Har allerede trava gjennom alle youtube videoer hvor de fortelloer de er gravide. De på engelsk ihvertfall =P hehe..
Alt blir planlagt og tilrettelagt =D

Men vi kan fint overleve på 1 mann per 9 kvinner, men med 1 kvinne på 9 menn blir livet vanskeligere ^^
Jeg er enig med deg, vi har den største jobben i livet! Fatter igrunn ikke at kvinner har så lav status så mange steder i verden, så verdifulle vi er o_O

Back
Topp