To tette???

FredriksMamma

Blir kjent med forumet
Noen av dere som har 2 barn veldig tett? Førstemann er snart 4 mnd og jeg har vært klar for en til en stund nå. Men er det så stritt som noen "bedrevitere" uten erfaring påstår? Mannen er forøvrig sjømann og mye vekk...

Føler du deg klar så hvorfor ikke? Ikke hør på andre du, man klarer det om man vil og så hardt er det nå heller ikke [;)]

Vane sak og man får rutiner, noen dager kan være vanskeligere en andre osv da men[:D]

Har 16 måneder mellom tullene. Går strålende. Har ikke hatt barnehageplass til storesøster. Litt trist for henne. Men vi har vært mye på åpen barnehage.Har ett stort behov for å møte andre unger. Har snille besteforeldre som hjelper til, så jeg koser meg bare. Anbefalles.

Det blir 1,5 år mellom mine og helt til en mnd siden har det gått kjempe lett å gravid denne gangen. Er veldig deilig at Celine går så man slipper all den bæringen. Nå har jeg fått beskjed om å ligge retsen av svangerskapet så det skaper en god del problemer. Hvordan det blir når vi får neste mann kan jeg svare på om 2 mnd[:D]Lykke til.

Jeg brukte 15 år på å bli gravid med Fredrik, så det er jo ikke godt å si hvor lenge vi må vente på nr 2 - hvis vi i det hele tatt får det til[;)] Tror kanskje bare vi må la naturen gå sin gang og øve[:D] 

ja det er så stritt og vel så det..synes jeg da[:)]

Er 20mnd. mellom mine og jeg har nok å henge fingrene i. Det skal sies at vi har hatt utrolig mye sykdom i familien etter jenta ble født, og hadde det ikke vært for det så hadde det nok gått litt lettere vil jeg tro..

Mellom de to eldste barna er det 2 1/2 år, og mellom de to minste er det 15mnd.

Til tider er det slitsomt, men koselig også. Men de får masse glede av hverandre når de vokser opp da.

Knapt 11 mnd mellom mine to, og ja, det er slitsomt innimella, særlig når jeg er alene med de. Men angrer ikke på at jeg fikk de så tett, selv om det ikke var planlagt. Tenk på all gleden de får av hverandre i årene som kommer [;)]

Back
Topp