To tette

Charliemor

Blir kjent med forumet
Hei dere, jeg sniker meg visst stille inn hit - veldig overrasket og overveldet :dead:
I skrivende stund ligger jeg ved siden av baby som fylte 3 måneder i dag, og tok en test da jeg plutselig var kvalm i kveld.
Den ble positiv så fort testen ble tisset på omtrent - og jeg har jo ikke fått tilbake mens etter fødsel engang, så jeg aner ikke hvor langt jeg er på vei engang...

Vet ikke helt hvor jeg vil med innlegget annet enn å høre: tror dere dette blir overkommelig? 10-11 måneder mellom barna virker så sårt og for kort
 
Hei dere, jeg sniker meg visst stille inn hit - veldig overrasket og overveldet :dead:
I skrivende stund ligger jeg ved siden av baby som fylte 3 måneder i dag, og tok en test da jeg plutselig var kvalm i kveld.
Den ble positiv så fort testen ble tisset på omtrent - og jeg har jo ikke fått tilbake mens etter fødsel engang, så jeg aner ikke hvor langt jeg er på vei engang...

Vet ikke helt hvor jeg vil med innlegget annet enn å høre: tror dere dette blir overkommelig? 10-11 måneder mellom barna virker så sårt og for kort
Hei!
Dette vil nok gå veldig bra skal du se :Heartred Det vil nok bli travelt og både du og din partner vil til tider være ekstremt slitne, men tenk for en lykke også :love2
Jeg har ikke selv to såpass tette barn i alser som du vil få da det er bare litt over 2 år mellom mine to.
Deres eldste vil jo ennå være såpass liten når lillebror/søster kommer at dere sannsynligvis vil «slippe unna» en del søskensjalusi i første runde (det er til tider mye av det her da storebror var vant til å ha mamma og pappa sin fulle oppmerksomhet store deler av tiden).

Masse lykke til og gratulerer så mye :Heartbigred
 
Det vil nok gå bra ❤️. Skjønner det blir sjokk. Og det blir sikkert travelt men tror det også er en veldig stor glede.
 
Back
Topp