To tette!!

Mamsen24

Flørter med forumet
Er det andre her som har eller kommer til å få to tette?? Her har vi ei jente på 6 år og en gutt født i mai i år!! :love2 Så kommer til å være 14-15 mnd mellom de to minste:Heartred

Det er veldig planlagt men jeg hadde ikke trodd det skulle gå så fort siden jeg ammer! Men jaggu satt det ikke på første forsøk!:love017

Våre gutter på 5 og 7 er det ca 19 mnd mellom. Ville absolutt ikke gjort det annerledes. De har så mye glede av hverandre i dag [emoji4] Begge var planlagte[emoji7]

Jeg har to nå med 15 i mellom :) Mellom yngste og denne spira blir det 18 mnd :P Kaller dette her lille mirakel spira altså, hadde aldri trodd jeg skulle bli gravid nå ;) Men mer enn velkommen <3 Jeg blir 5 barns mamma i Juli forhåpentligvis <3

Jeg har tre barn. Nr tre ble født en mnd etter største ble 3 år. De er veldig tette. Nå som minsten nesten er skolealder begynner endelig ting å roe seg. De har utrolig mye glede i hverandre og er bestevenner. De sloss som fy, men elsker hverandre utrolig høyt.

Sniker fra mai:) fikk også barn i mai og tror du ikke jeg har termin i mai igjen:p vi brukte 6 år på å få lillemor med ivf..så trodde ikke jeg skulle bli gravid selv. Så nå bor en liten gutt i magen om han kommer til termin vil det være 11.5 mnd mellom de:rolleyes:
Jeg tror det blir tøft første året men så tror jeg de vil få mye glede av hverandre:)
Hvor langt er du kommet?

Sniker fra mai:) fikk også barn i mai og tror du ikke jeg har termin i mai igjen:p vi brukte 6 år på å få lillemor med ivf..så trodde ikke jeg skulle bli gravid selv. Så nå bor en liten gutt i magen om han kommer til termin vil det være 11.5 mnd mellom de:rolleyes:
Jeg tror det blir tøft første året men så tror jeg de vil få mye glede av hverandre:)
Hvor langt er du kommet?

Så herlig!! Gratulerer så mye!:Heartred

Her er det 17 mnd mellom nr1 og nr2 og har aldri angret på at jeg fikk de så tett [emoji7].. nå blir det 3,5år mellom nr2 og nr3, men hadde det vært opp til meg hadde vi fått nr 3 mye tidligere

Vi har 18 mnd mellom nr 1 og 2, og nå blir det 3,5 år til nestemann. Angrer absolutt ikke på at de er så tett❤️ Skulle jo blitt 2,5 år om spiren vi mistet i januar hadde blitt her, men ting går ikke alltid etter planen. Skulle ønske vi startet prøvingen tidligere, men mannen ville ikke.
Nå har jeg Mest lyst til å kjøre på med 2 tette igjen ❤️

Back
Topp