To tette...

Tiril123

Glad i forumet
Tilgangsansvarlig
VIP
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
❤ Juliskattene 2018 ❤
Flere som får dette? Eller noen som har det fra før?
Jeg får tidvis litt panikkfølelse...hvordan vil den nye hverdagen bli? :eek: tips? Tanker? Erfaringer?

Mine er ikke super tette, men er 2,5 år mellom de[emoji4] har gått over all forventning fra første start. De er beste venner og elsker å være med hverandre![emoji173]️ så glad for at de er såpass tette og at de har det nære vennskapet de har[emoji173]️

kan nå si at jeg har ganske tett da.. og om denne bærer frem har jeg 3 tette ;)

Jeg fikk høsten 2015, julen 2016 og nå sommeren 2018 .. Jeg er passelig frika ut egentlig, men har innfunnet meg med at slik blir det en tid ;) Det var ganske tøft når yngstemann var helt ny, da det var 15 mnd i mellom dem. Nå er de 2år og 10 mnd og det er veldig greit altså :D Elsker tilværelsen og nyter å se gleden dem to imellom.
Eldste av dem var veldig krevende fra fødsel og gråt omtrent hele tiden, bortsett fra i mine armer, så når siste mann kom var det en tøff overgang, men det gikk seg utrolig flott til da minste ar sovet omtrent siden han så dagens lys :D
Det var morninger der jeg tenkte " hvordan var det jeg gjorde det igjen?" Var litt kaotisk som sagt, men det gikk fort over :)
Nå har jeg dem hjemme og jobber kveld frem til juni (håper å rekke det mtp foreldrepenger)

Jeg er litt sånn, "dette har jeg aldri prøvd før, så dette blir spennende" ;)

Har en som blir 2 år nå snart, så han blir jo ca 2,5 år når babyen kommer.:) Jeg forventer masse arbeid. Haha. Men jeg tenker alltid at det ordner seg.:) Blir spennende og jeg gleder meg så til å oppleve de to småttisene vokse opp sammen. :love7

Har to jenter med 17mnd i mellom, født i -12 og -13. Husker nesten ingenting fra yngste var baby, men de har så mye glede av hverandre og ville gjort det samme igjen[emoji173]️ Når nr 3 kommer er de 6 og straks 5, så det blir veldig annerledes[emoji4]

Så godt å høre så mange gode erfaringer ❤ det blir 21 måneder mellom mine om denne spira holder til juli. Jeg har hatt et ganske tøft år med lillemor, så jeg synes det er greit at det er 9 måneder man går gravid :p

1 er som 1...og 2 som 10 ? o_O

Så godt å høre så mange gode erfaringer [emoji173] det blir 21 måneder mellom mine om denne spira holder til juli. Jeg har hatt et ganske tøft år med lillemor, så jeg synes det er greit at det er 9 måneder man går gravid :p

Syns overgangen fra 0 til 1 var overveldende, fra 1 til 2 gikk fint[emoji4] Da fortsatte vi jo bare med det vi alt holdt på med[emoji12] Så det trenger ikke være sånn ihvertfall[emoji6]

Fikk førstemann i november i fjor, så der blir såvidt 20 mnd mellom hvis denne sitter helt til juli :-) blir nok tøft, men mange har gjort det før oss :hello2

Så godt å høre så mange gode erfaringer [emoji173] det blir 21 måneder mellom mine om denne spira holder til juli. Jeg har hatt et ganske tøft år med lillemor, så jeg synes det er greit at det er 9 måneder man går gravid :p

I vårt tilfelle var ikke to som ti (og dette på tross av at minstejenta ble født med en forholdsvis alvorlig diagnose og var på sykehuset flere ganger i uka i 8 måneder).

De fant så mye glede i hverandre fra første stund, så var egentlig mindre arbeid enn jeg hadde sett for meg[emoji4]

Blir 21 mnd mellom mine to om det går som det skal. Har tidvis panikkfølelse jeg også siden det ikke var heeelt planlagt at de skulle bli så tette.. Skal prøve å fokusere på at de får mye glede av hverandre når de blir litt større :)

Her blir det akkurat 2 år i mellom om alt går fint :D gleder meg og gruer meg. Håper de kommer godt overens da første er veeeeldig mammadalt!

Hei, mine første er 22 mnd i mellom. Det har vært helt magisk! 2 år er supert, det er ikke samme sjalusi problemer som ved 3 år! Det er ikke før nå det er sjalusi. 3 og 1 år. Vi har rost storebror masse for å hjelpe til fra starten. F.eks ved å holde bleie eller hente smokk. Og hatt fokus på han, og ikke baby i starten. Plus at alle som kom på besøk fikk beskjed om å hilse på han først.
Vi angrer ikke et sekund [emoji7][emoji170]

Så får vi se hva vi føler om 3 barn med 2 år imellom [emoji23][emoji85]

Det er 18 mnd mellom mine gutter, og angrer ikke ett sekund ❤️ Var slitsomt i starten, men den gleden de har av hverandre nå er ubeskrivelig ❤️ Nå blir det 3,5 år mellom minste og denne om den sitter, og har egentlig lyst til å kjøre på med to på rappen så den også har noen tette nær seg ❤️

Masse lykke til ❤️ Dette går nok helt fint :)

Back
Topp