babyliten
Forelsket i forumet
Hele tiden har mannen mast og snakka om at han vil vi skal ha to tette. Jeg har vært både enig og uenig, for når han mente to tette, tenkte jeg kanskje med 2-3 år i mellom. Men neida, han mener vi skal sette inn startskuddet ganske tidlig etter fødselen. I begynnelsen så kunne jeg vell ha tatt livet av han med blikket han fikk, men nå så kjenner jeg litt på den selv. Det hadde vært fint med to veldig tette (selvfølgelig, ikke gravid noen uker etter fødsel. Kanskje par måneder), men jeg er så usikker på dette med permisjon osv. Så tenkte å høre litt her.
Jeg ble arbeidsledig uheldigvis like før vi fant ut av graviditeten. Dette på grunn av at jeg jobbet på en 4 måneders kontrakt, og at vintersesongen er riski bisniss der jeg jobba. Jeg gikk da over på dagpenger, og fra februar har jeg gått på sykepenger. Hvordan blir det hvis vi får to tette? Mister jeg penger, eller får jeg fortsatt utregningen fra dagpengene? Det er jo ikke noe som tilsier at vi skal ha to tette enda. For jeg vil ikke hvis vi plutselig blir sittende uten min "inntekt". Så er det noen her med to tette som vil dele litt?
Jeg ble arbeidsledig uheldigvis like før vi fant ut av graviditeten. Dette på grunn av at jeg jobbet på en 4 måneders kontrakt, og at vintersesongen er riski bisniss der jeg jobba. Jeg gikk da over på dagpenger, og fra februar har jeg gått på sykepenger. Hvordan blir det hvis vi får to tette? Mister jeg penger, eller får jeg fortsatt utregningen fra dagpengene? Det er jo ikke noe som tilsier at vi skal ha to tette enda. For jeg vil ikke hvis vi plutselig blir sittende uten min "inntekt". Så er det noen her med to tette som vil dele litt?