To tette ?

IBRH

Blir kjent med forumet
Noen som har "planlagt" to tette eller har fra før?
Når tenker dere å prøve ?
Jeg kjenner det klør allerede :p
 
Fødte i januar og må si det klør hos meg også! Vil gjerne ha to tette selv :) tenker vi prøver når en av oss har fast jobb, forhåpentligvis over sommeren :)
 
Vi ønsket dette, men nå må vi vente 2 år til nytt svangerskap, så jeg får pent bare være tålmodig :p Men tanken på det hadde vært fantastisk!
 
Hva legger du i tette da? Har akkurat to år i mellom. Tror det blir fint for de. :) Er veldig greit at toåringen er litt selvstendig. ;)
 
Våre to minste er det 1 år og 4 mndr mellom. Ble først gravid når mellomste var 3 mndr, men vi mistet den. Så ble jeg raskt gravid igjen når han da var rundt 7 mndr. :-D Er abolsutt å anbefale. Vi har ikke angret et sekkund <3 Veldig tett da men hadde lett gjort det igjen. Bare at nå er vi ferdig da vi har den familien vi ønsker oss <3
 
16 måneder her og. Synes det er for tett...
 
Vil gjerne ha! Mannen er ikke helt på gli ennå... Håper å få han med meg etter sommeren;)
 
25 mnd mellom våre. Det er stas og det er pes. Iallefall når minste har hatt kolikk. Tidvis går det kjempebra, og tidvis føler vi at vi ikke mestrer, men kun overlever hverdagen :p
 
Har 28 mnd mellom mine. Jeg betegner det ikke som tett, men andre synes det.
Vel, jeg for min del synes det var bra at førstemann var over 2 år da lillemann kom. Mye mer selvstendig og litt flinkere til å sette ord på ting :)
 
Vi har januar 14 og februar 16! Synes det er tett nok! :) Jeg har jo strengt tatt vært gravid hvert år de siste 4 årene.. :p

OT.. Var du på termingeuppeb til jan14? Jeg hadde termin 31 januar, men fødte ikke før 4 feb :p jan14 har jo dødd heeeelt ut..
 
Jeg fekk en gutt 11 Jan 2015 og en ny gutt 2 Februar i år. Testet positivt forrige torsdag igjen, så her går de unna. Ny her på babyverden så måtte kikke inn her som Lian hadde hørt til.
 
Jeg fekk en gutt 11 Jan 2015 og en ny gutt 2 Februar i år. Testet positivt forrige torsdag igjen, så her går de unna. Ny her på babyverden så måtte kikke inn her som Lian hadde hørt til.
Gratulerer med en ny på vei :) Blir nok travelt med 3 tette,men tenk så gode venner de vil bli etterhvert :)
 
Takk, blir spennende dette:) Satser på de blir god venner:)
 
Har en født desember -14 og lille februar -16. Syns det ble for tett og vil ikke gjøre det igjen
 
Storesøster er født feb14 og lillebror feb16. 2år og 12 dager mellom dem. Og nå tror jeg at vi sier oss ferdige.
 
Back
Topp