To tette

Ensiste

Elsker forumet
Novemberlykke 2015
Noen som får to tette? Jeg har ei på seks måneder, så her blir det bare ett år og tre mnd mellom dem. Jenta vår er i tillegg født 3,5 mnd for tidlig, så hvis hun hadde kommet til termin ville det vært under ett år mellom dem! Ser for meg at det blir tungt, men samtidig veldig fint. Selve graviditeten tror jeg blir tung.

Foreløpig så sover jenta vår utrolig dårlig på dagtid, så det er tungt nok om jeg ikke hadde vært gravid. Heldigvis har ikke trettheten kommet helt enda! Hun sover heldigvis godt om natten(bank i bordet)!

Blir 21 mnd mellom dem.
Jeg ønsket rundt 1,5-2 år mellom dem, og det blir det jo :) tror det kan bli tøft i starten, men jeg krysser fingra for at den nye babyen sover bedre både på dagtid og kveldstid, utenom når h*n ammes da :)

Termin 9. november, og kommende storesøster blir to år 17. desember. Så 23 mnd imellom da, vet ikke om det regnes som to tette, men :-P

Her blir 21 mnd forskjell, tror nok det vil føles som to tette. Er veldig spent hvordan dette kommer til å gå. Spesielt siden trøttheten har meldt seg. Sovnet kl 19.00 sammen med hun littla :P

Her blir det 32 mnd i mellom, syns det er tett nok!! Imponert over alle dere som har de tettere! :p

Her blir det nesten nøyaktig 2 år i mellom

Noen som får to tette? Jeg har ei på seks måneder, så her blir det bare ett år og tre mnd mellom dem. Jenta vår er i tillegg født 3,5 mnd for tidlig, så hvis hun hadde kommet til termin ville det vært under ett år mellom dem! Ser for meg at det blir tungt, men samtidig veldig fint. Selve graviditeten tror jeg blir tung.

Foreløpig så sover jenta vår utrolig dårlig på dagtid, så det er tungt nok om jeg ikke hadde vært gravid. Heldigvis har ikke trettheten kommet helt enda! Hun sover heldigvis godt om natten(bank i bordet)!
Sniker fra August :) jenta mi blir 1 år 31. Mars, og jeg har termin 7. August.. Er utrolig spent, og lurer veldig på hvordan dette skal bli. Har i tillegg en på 6. Redd jeg har tatt meg vann over hodet, men ingen vei tilbake :) Får håpe det blir kjempebra! Masse lykke til til deg :)

Back
Topp